Söndags underhållning

Idag känner jag mig lite...



Men samtidigt är det ganska kul att lyssna på musik.
Sitter här med mina nya högtalare till datorn :)
Musiken får mig att bli lite roligare i kroppen lixom.



Har haft en trevlig dag på stan idag med My.
Lite shopping var ett måste.
Mjukisbyxor (som jag ska lämna tillbaka, va inte sköna alls)
Hårspray, 2 trosor , dvd skivor, usb-minne,
högtalare till datorn och en dvd/cd "fodral/mapp" eller va man ska kalla det?

Sen såg vi Max från Espresso H.
Så han hängde med oss på stan och med hem.
Och har suttit och hängt vid min dator lite.
My gick på dejt, Maja kom och jag har lagat mat till hela boendet här. =)
2 olika soppor.
Jag är överlycklig att det finns ett ordentligt kök =)
WOHO!!

Nu ska jag hem till Marziel... Puss o knoll
 

Kommentarer
Postat av: Bitte

Haha...du hade nog passat att bo i kollektiv gumman!

2008-12-29 @ 02:24:34
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Bruno

Va köpte du för kalsonger lee??

2008-12-29 @ 12:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0