Shopping

Under mer än en månads tid har jag gått Malmö stad runt för att finna
ett par stövlar som är snygga, bekväma och som man kan ha både till vardags och till fest.
Resultat : FINNS INGA!

Och när jag väl funnit några så har de kostat över 2000:- 
Pappa Karamell, som är pappa på riktigt och beter sig verkligen som en pappa till en ibland,
har predikat för mig och sagt: " NEJ LEE, du ska inte köpa stövlar,
du kommer ju bara använda dom en månad sen ska du ju åka.
Det är fullständigt onödigt....Bla Bla Bla Bla"

Jajajajaja har jag sagt och faktiskt hållt med honom.
Meeeeeeen mina stövlar var alldeles slitna, håliga och nedgångna.
Och i detta plaskvädret så resulterade det ju med att jag kom hem i blöta strumpor.
Visst, Karamellen hade rätt, men jag hittade DOM .... THE ONE... for me! 
I just had to. Endast 499:- på DIN SKO :)
 



My hade nästan exakt samma outfit på sig härom dagen.
Jag praktiskt taget ASGARVADE när jag såg hennes T-shirt med "Stora Stygga Vargen" på.
Varför är en rolig och lite intern historia mellan mig och en annan.
Så jag var bara TVUNGEN att köpa en likadan. =)
Inte bara pga det, utan jag tyckte givetvis den va grymt cool,
och sen har jag snöat in lite på färgen lila också.



Jag har även beslutat mig om att jag ska färga mitt hår. IGEN.
Ännu mörkare.
Fast jag antar att det är dumt om jag ska ner till solen snart,
då det kommer att blekas I GUESS?



Sista bilden från Kastrup Lufthavn.
Här ligger man uppe i en Lounge på Sat. A och vilar/sover på en "FATBOY"
under sin sista paus.
När jag gick på toan så hittade jag en STEGRÄKNARE.
Tjoho, ner i fickan... Den e ganska rolig. Kollar ju på den ganska ofta :)

För övrigt har jag haft jävligt ont i mitt hjärta senaste 2 dagarna.
(det är krossat... snyft snyft... haha skämt o sido)
Har vaknat upp om nätterna och känns som om någon klämmer åt hjärtat.

Pratade med Mysan om detta. Hon har haft likadant tydligen.
Kan bero på grund allt psykiskt sista tiden, press, stress, ångest osv.
Och när man är avslappnad och allt detta släpper så påverkar det hjärtat.
Det hette något speciellt men minns inte riktigt.

Nu har jag lagat massa mat.
Det blev Kyckling gryta, räksallad (typ) , och wook med couscous.
Orkar dock inte äta det, utan det får bli en avokado med keso istället :)
Ikväll hade jag sett fram emot en massa sällskap faktiskt.



Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan och glo på en film. ALENE!
Hade dock varit roligare att dela en öl eller 2 med någon annan i soffan.
BUHU.


Kommentarer
Postat av: Bitte

Wooow! Grymt snygga stövlar!! I like!!! I want!!

Inte dyra ju...men hur hög är klacken? 7-8 cm?

Sara har varit ute och handlat julklappar till dig -hon är så himla go´ och omtänksam. Hon vet PRECIS vad du gillar...gullegull Kraaaaaaaaaam

2008-12-10 @ 22:48:54
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Jasså, det va ju bra. Ja hon e verkligen omtänksam. Första syskonet jag får en julklapp av :) Ja den e väl typ 6 cm eller så. jätte sköna med, alla andra jag provat e sjukt obekväma. men men, that´s life. underbara lilla sara. hihi. puss godnatt

2008-12-11 @ 01:24:39
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Bitte

Hon brukar köpa till dig gumman...hur snabbt glömmer du?

2008-12-11 @ 08:20:49
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

ja jag vet, jag glömmer inte alls. men jag säger ju att hon är det första syskonet som gör det.

2008-12-11 @ 12:45:31
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0