Schtääääda schtääääda!

Jag tycker att det är det enda jag gör.
STÄDAR alltså.
Putsa, damma, diska, dammsuga, packa, rengöra.
Vaffan, värsta träningen det ju! :)
Jag har fått i ordning en massa här hemma.
Praktiskt taget hållt på hela dagen typ.

Meeeeen, sen kom Sofia (som ska hyra min lägenhet)
och lämnade en massa kartonger och påsar.
Gaaah, så nu står det massa skit här igen.
Jag vet inte om  det var hennes pojkvän som var med,
men han var snygg i allafall hahaha. ;-)
Oh, bara tanken av att hon ska ligga i min säng e lite jobbig.
Men det finns värre I-landsproblem iofs.

Nyss hem kommen i från gymmet.
Hann smita in på ett snabbt Body Pump pass med Johan.
Nya releasen, så man var lite lost på vissa övningar hahaha.
Trevligt att där bara var 2 brudar där inne och resten killar, för en gångs skull.
(Brukar vara tvärtom annars)

Nu måste jag passa på att äta något efter träningen.
Har en tendens att fastna framför datorn, nörd som man är! ;-)

Jag vill se "YESMAN" på bio. AJ LÖV JIM CARREY!.

Städning fortsätter. Får se hur sen kvällen blir.
Om man blir glad eller besviken. Återstår att se.
Tar inte ut något i förväg.

Puss och hej leverkorv!



Kl. 01.23

Och svaret är: Ja, besviken.
Eller ja. Vad ska man annars kalla det?
Trodde att människor visste vad en TELEFON var för något.
Men men. Better luck next time.... I guess...

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hallå Stumpan!

Förkylningen suger fett fortfarande :( Men man ska väl känna att man lever ;) Hur är det med dig då?

Klart vi ska! Får ta en dag nu i mellandagarna när man är ledig :) P&K

2008-12-18 @ 10:07:30
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: jane

vafför besviken?

2008-12-18 @ 15:15:48
URL: http://gumpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0