Rågfras

Jag äter nästan alltid RÅGFRAS till frukost nu förtiden.
Med lätt mjölk dårå.
Blir väl bullar och sånt ibland när jag är med vännerna.
Men den jävla rågfrasen blir helt sunkig o seg efter en stund.
Jag gillar inte att dom e helt SAGGIGA och äckliga.
Det resulterar att jag måste SLÄNGA i mig dom för att dom inte ska hinna bli super mjuka.
Är det bara jag som har detta I-LANDSPROBLEM??

Råg Fras

För det andra så vaxade jag mina ben precis.
Vaxet var gaaaanska varmt.
Resultatet var att första stripan jag drog av gav mig en stor blåsa och brände mig rejält.
Bra Lee, Braaaa!



Ringde 05.00 och sjuka mig. Ingen röst och knappt någon sömn heller.
Kul. Hur lyckas man?
Ska ner och sola senare idag.
Sen är det Kick & Box ikväll. Dock inte med Fia.
Som har dumpat mig för någon annan... hmmpf*
Men först och främst, städning och lite musik.

BAJJ ÅVER ÄND AUT!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha precis :) Ja har aldrig sett dig i verkligheten men har sett dig på en och annan bild från någon fest som Jill haft på Faceabooken och du är betydligt mindre nu :)



Älskar den känslan när man ser hur kilona rasar på vågen :)

2008-12-03 @ 12:47:52
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: Bruno

Gud Kan du inget om kost eller ? Lär dom dig inte de på goodlife eller Rågfras är väldigt dåligt som frukost alternativ ....

2008-12-03 @ 13:20:40
Postat av: Nettan

Jag hade samma jäkla problem med rågfras - skiten!

2008-12-03 @ 15:38:56
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: Lee

Bruno kan du inte berätta hur jag ska leva mitt liv??? Snälla!

2008-12-03 @ 18:07:12
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0