Sollet

Aloha my friends.

Nu ska jag allt få skriva av mig, och rensa min själ lite.
Mia Thörnblom har kommit ut med en uppföljare till
"Självkänsla nu" som heter "MERA SJÄLVKÄNSLA"
Den sprang jag och köpte så fort jag kunde idag.
Happy Happy. =)
Tror jag ska gosa ner mig i soffan och läsa med en kopp té.
VUXENPOÄNG på det!!



Gymmet stänger om 1 timme, hinner inte träna idag =(
Faktiskt lite ångest över det, hade sett fram emot det i dag.
I dag har jag varit en riktigt "Bitterfitta" (eller ja, de senaste dagarna)
Tom. så att vänner har reagerat. Det går upp och ner hela tiden.

Plötsligt blev det mycket att tänka på.
Flytt, städning, resa, pengar och allt annat runt om.
Min själ blir stressad.
Fick snackat ut med Maja lite idag, och efter det lättade en del saker.
Det ligger bara och gror... kommer inte ut...
Blir större, mer irriterande och jobbigt.
Jag har varit i den här "offer-koftan" som ni förstår.
Men det är slut på det nu.
Hädan efter får jag ta mig i kragen....
Men tack Maja för att du pratar och lyssnar på mig. AJ LÖV JO!

Lisa mår heller inte så bra. Vet inte riktigt vad det är med henne.
Irriterad sen helgen är hon, och lite smått "itchi & scratchy".
Men jag får vad jag förtjänar, förtjänar inget bättre ändå.

Fick långt om länge pallrat mig ner på stan i dag, där jag mötte upp min käre kines.
Hämtade ut min medicin på apoteket.
Enligt läkaren kostade de 250:-  på apoteket.
Men jag har varit uppe i en sån hög summa för all annan medicin
sedan innan så jag betalade endast 13 kronor.
JA TRETTON!!! HAHAHAHA. Sweeeeet!!



Annica köpte massa julklappar. Stressade kvinna.
Passade på att hitta även till sig själv :)

För övrigt har jag handlat en julklapp till både Leif och till min bäste vän Anna.
Anna som inte handlar något till mig, får ändå något litet. Det är trots allt jul. =)
Jag gjorde för övrigt ett väldigt impulsivt och onödigt köp i dag.
För jag har ingen aning om vart jag ska ha denna.
ETT VITT PLASTIGT FRANSIGT PARASOLL i från Bolagret för 150 :-
Jag sitter just nu med den över mitt huvud, riktigt mysigt faktiskt.
Känns ganska somrigt =)



Sååååååå roligt kan man ha när man köper parasoll på vintern.


Nä nu är det dags för lite chill. Puss o hej.
AJ NEED NÄRHET!

Kommentarer
Postat av: jane

tights? what??

2008-12-19 @ 07:49:00
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: jane

Vice finns lite överallt..igår tog jag dom på streetlab..

2008-12-19 @ 07:50:32
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Maceda

Jo men snyggve jag är! haha.. :) Sorry om jag inte var mer kärleksfull igår.. Sååå mkt i huvfet oxå.. Du e bäst tjejen.. Love you!

2008-12-19 @ 13:23:03
URL: http://ajmbetski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0