Oooj

Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till.
Bartenderkursen blir inte av i Mexico.
Fick mail om hotellet, och mailet efter det var en förklaring att den är CANCELED.
Och alla kurser är det fram till MAJ MÅNAD. och skulle det vara så, så får vi 30 % på kursen då.
Ehm, MAJ? Då e vi ju hemma för länge sen....
Now what? *Tom i huvet*
Vi kommer alltså att bo 2 månader på ett ställe utan att göra någonting nu?
Ren semester?
Kommer spara en del cash på att inte gå kursen,
men ... men... meeen.... nääääää??
Söka jobb får man väl göra helt enkelt?
Vara fulla turister alltså?
Ska väl inte vara svårare än nere på Rhodos tror jag?

Jaha. Ja, får väl finna någon lösning på det här.

Nu kommer Johan, BMX och Karamell.
Jag sitter i Morgonrock och tänkte nyss gå och lägga mig.
Men hey, varför inte lixom...??
Oh. Fan va jag har ångest nu!

Jag vill fortfarande mysa

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ah, men vaa faaaan!!!???

2008-12-09 @ 00:42:07
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

I know :(

2008-12-09 @ 11:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0