Nöjesguiden

Jag känner redan att jag är sugen på nästa år 2009´s första feta fest!
Det är bra att börja bra, för att sedan åka iväg på något ännu bättre.
Ser fram emot Nöjesguiden faktiskt.

Personlig inbjudan.
Ingen biljett, ingen fest.
Men jag vet hur man får tag på biljetter ;)
Så vill du hänga på maybe?

FETT ÖÖÖÖÖS!!

Malmö/Lundapriset 2008: Nomineringsfesten

FESTEN 5/1
Nöjesguidens Malmö/Lundapris 2008: Nomineringsfesten
Slagthuset 22-03
Nöjesguiden uppgraderar sin årliga prisfest och arrangerar i år två fester istället för en. Den 5 januari 2009 ställer vi till med den första i raden Nomineringsfesten därefter den 27/2 kommer Vinnarfesten.

På Trettondagsafton måndagen den 5/1 är det dags för årets jättefest på Slagthuset. Hämningarna och lågkonjunkturen lämnas hemma och det blir vild eufori, turbulens och fest. Fruktansvärt mycket folk, svartklubbspriser i barerna och 5 olika dansgolv med massa dj´s, liveset och lyckorus är att vänta!

Välkommen!

Kommentarer
Postat av: Stella.

Jag ska dit! ^^

2009-01-02 @ 18:19:52
URL: http://fastfrusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0