Mys sugen!?

Dagens inlägg handlar om:




Så klart att min så kallade "ork" för män kommer att smälta en dag igen.
Men just nu, njaaa...
Känner mig mest kall, men jag vill innerst inne vara varm.
Det är så Lee är som bäst.
Vem gillar inte kärlek lixom?
Jag älskar kärlek.
Jag älskar ALLT inom kärleken, alldeles för mycket tror jag.
Fast att den kan vara jobbig. *pust * jätte jobbig!

"Vissa" tror att jag är ute efter en sak bara. - HELT FEL!
Men jag förstår inte varför det ska vara så mycket meck för??
När man är seriös så är inte motpartnern seriös.
När man är oseriös så är motpartnern seriös.
Lee får allt öva på sitt tålamod i dagens läge!
Idag är jag helt blank och tar allt som det kommer.
Har ingen energi för kärleken.
För just nu tror jag inte på den. Sorgligt men sant!

Men vissa dagar saknar jag någon. Vissa inte.
Vem vet jag inte.
Någon som stöttar mig, någon att dela mitt liv med.
Någon jag kan tänka på hela tiden, som tar mig med storm.
Någon som förstår mig och älskar mig och tar mig för den jag är.
En spontan människa som man kan ha roligt med och dela många minnen med.
Aktiv, ingen soffsunkis med andra ord :P
En lite galen människa som har mycket att ge och mycket att ta.
Jordnära, stark och bra självkänsla / självförtroende.
Och utseendet, Ja... det är faktiskt viktigt.
Inte allt,men MYCKET!
Bra axel att gråta över också, om man nu vill gråta! (bra tröst med andra ord)

Oj, detta blev nästan en kontakt annons fan.

Har legat bredvid Super Mario nallen hela natten.
Och hoppats. Igen.

På att min dag också kommer när jag minst anar det.


För övrigt är jag alldeles öm i hela kroppen.
Har knappt kunnat sova.
Ryggen ömmar och bröstmusklerna e alldeles blåslagna och svullna.
Massagen igår = aj aj aj.
Och hur fan ska jag kunna klara av att Body Pumpa ikväll??

Kiss Kiss på rumpan


Kommentarer
Postat av: Bitte

Du är VÄRDENS GOASTE och jag beundrar dig gumman!

Du har så klart för dig...vet du hur mycket du har växt det senaste året? Du har mognat kolossalt, blivit stark och målmedveten. Det finns nog ingenting som kan stoppa dig när du väl har bestämt dig - det impar enormt på mig! Din tid kommer snart - det kan du hoppa upp och sätta dig på. Men först väntar en hel del spännande äventyr för dig. Bara passa på och njut!!! Pussar & Kramar Mamma

2008-12-05 @ 17:14:42
URL: http://bitte.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0