Musikhjälpen

Ska iväg till stan med min älskade kines och ta en fika / frukost.
Fick ett sms av Anna imorse.
"Kan inte du gå förbi på Gustav och vinka till mig i Tv:n??"
Absolut ska jag göra det!!!
Tv:n är igång nu och sitter och lyssnar på Kitty, Ehsan och Henrik.
Visst ska jag dit och ge mitt bidrag och önska en låt.
För er som har missat det så sänds det på tv2 live i från Gustav Adolfs torg i Malmö.

Gonza och Kitty Jutbring! Foto: SR 

Kitty med Juan Havana i från Advance Patrol imorse.

Sedlar och slantar. Foto: SR 
Folk fortsätter att skänka pengar och önska låtar.
Nu har det kommit in cirka 750 000 kronor men Musikhjälpen sänder många dagar till.
Så önska en låt du med!
Det gör du antingen via webben eller genom att skicka ett SMS eller MMS till 72955.
50 kronor kostar det. Hittills har Musikhjälpen fått in 4 600 SMS,
vilket motsvarar cirka 200 000 kronor!

Fler privata bilder kommer säkert senare i bloggen ;)

Later dudes.


Kommentarer
Postat av: sophie

haha vadå får du pengar för att säga detta?? låter så. :P

2008-12-15 @ 16:51:46
Postat av: Apse

- Ytlig välgörenhet är som att tända rökelse vid samhällets smutsiga kloakutlopp./Ellen Key

2008-12-15 @ 18:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0