BMX and 2 movies

I allt detta jul-stök och nyårs skit så slappnar jag av.
Jag har sett alldeles för många filmer denna månaden.
Visst behöver man variation, men det är skönt att bara "vara" med sina nära och kära också.
Det är ju detta halvåret också, extra segt.

Igår mitt i natten begav jag mig hem till "BMX" i panik av rastlöshet.
Han är så go. =)
Massa te-drickande, godis (som jag inte ville eg)
Men vaffan, det står lösgodis för 120 kr på bordet!!!
I det läget som jag var i så var det dömt att misslyckas. Haha.

Sen blev det en massa filmer.
DISASTER-MOVIE, som verkligen var en DISASTER.
(Parodikomedi typ)
Och sen ELF... För tredje gången i år.
Klockren, älskar verkligen Will Farell.

Jag somnade som en sten på soffan efter andra filmen,
medans BMX fortsatte att titta på fler filmer.
Någon ryckte mig i benet i mellan åt och sa....
- Leeeeeeeeeeee, sover du?
- Näääääää.....


Yeah sure. Haha.

Mitt i allt ihopa, när jag sov så vaknade jag till.
Tittar på Teét och godiset.
Tyckte att det var perfekt för en bild så jag tog upp kameran.
Flinade lite, och lade mig ned igen och somnade om.

Antar att jag ville minnas hur mysigt det va kanske?



Kärlek till dig BMX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0