Massage - Ja tack!

Gaaah... Tired....

Imorse kl 06.07 får jag ett sms av Göran att han glömt
att SPA anläggningen är uppbokad idag.
Så jag får vänta till nästa vecka med min massage.
Men det gör inget, jag ska få massage ÄNDÅ idag på Kiropraktikorkliniken.
Ska bli PAINFUL men skönt, ska betala för det också hahahaha.

Fryser om fossingarna idag.
Nyss vaknat. Måste skriva av mig lite känner jag.
Snart dags för frulle. Rågfras. ( det jätte dåliga alternativet hahahaha )
Sen är det dags för lite mer nedpackning och städning.
Och efter det är det GYM DAGS :)

Körde första gången med Sofie igår på Kick & Boxen som Göran höll i.
Lite ovanligt med tanke på att hon är så lång och Fia är så kort.
Jävla trevlig tjej måste jag säga. :)

För övrigt så är det ganska mycket "SEX-snack" nuförtiden.
Vissa går nuts, vissa klättrar på väggarna, vissa får till det mer än andra.
Pratar man inte om det så visas det på tv eller så är det på nått radio program.

JAG BLIR GAAAAAAALEN!!!!!!!!



Sex hit, sex dit. Kuk där, fitta här. Röv!
ÄR DET BARA JAG SOM BLIR CP???
JA. VULGÄR är ett bra ord.
Och jag brukar tycka att jag kan vara vulgär.
Jag antar att det blir så när man hänger mycket med Dudes?

ÄND AJ ÅLSÅ LAJK HÄNGING AUT VHITT GAJJS.
Man kan lixom inte vara utan dom. Jag älskar dudes.
Så jag får väl helt enkelt hantera pressen bättre :)




Puss alla

Kommentarer
Postat av: Nettan

Sex-snack is the Shiit :)



Kommer inte åt boken på jubbet men om du söker Annette Lindskog så hittar du mig :D

2008-12-04 @ 13:44:13
URL: http://bloodandurine.blogg.se/
Postat av: sophie

åhhh seeeex!! naaaajs! jag har jämt sex. jag är lyckligt lottad! ;)

2008-12-04 @ 14:45:04
Postat av: Cello

Jag vill ha sex med en bajs

2008-12-04 @ 20:16:37
Postat av: Lee

Ja Sophie du tillhör en av dom som får när man vill. Du har ett säkert kort. Som många andra, det är bara jag som är DESPO(??) Cello, att du gillar att ha sex med konstiga saker, är ingen nyhet hahahahaha...

2008-12-04 @ 20:44:02
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0