Lenny Kravitz

I lördags så spelades Lenny Kravitz upp på Daniel´s Ipod.
Ett minne blickade förbi i min skalle.
En del av mig släpptes lös igen.
Den sprudlande galna Lee.
Den delen som jag verkligen gillar med mig själv.
Vad hände med mig där?

Varför har jag lagt älskade Lenny Kravitz åt sidan?
Tror det blev så efter att ha varit tillsammans med en gitarrist haha.
Varför har han inte kommit med något nytt på så länge?
Jag älskar verkligen Lenny Kravitz.
Jag har bara glömt bort honom lite..... FÖRLÅT!



Han påminner om någon! Haha.

Jag satte på en skiva med honom precis.
Perfekta städ / flytt musiken.
Och sen att Lenny är så jävla het ....
sååååå jäääävla heeeeeet... gör ju ingenting heller.
Stilen är så jävla najs. Och han... Ja....
- Oh lalla. säger jag!

Och så kom drömmen i natt.
Jag drömde att jag vann hans gitarr.
Den vita... Oh... Sen fick jag tvinga honom att signera den till mig!
Och vi hade roligt, många skumma diskutioner.
Helt fantastisk dröm faktiskt.
Hade varit underbar om den varit sann bara. Fan.
Det slutade med att han doppade gitarrens nedre del i röd färg, som på omslaget.
Det var rätt konstigt för jag har googlade bilder precis, den första som kom upp var denna.
Och jag minns inte ens att detta är en bild som är på en av hans skivor.
Så ganska roligt att jag drömde om gitarren och sen ser bild på samma med den röda färgen.
Och jag funderade på om jag sett bilden de senaste dagarna, men ikke sa nikke.




Kommentarer
Postat av: Sarah

Han e het!!!

Tack för sist då..;)

2008-12-28 @ 12:35:58
Postat av: Lee

Tack själv bruttan ;)

2008-12-28 @ 23:59:41
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0