Killing me softly



Denna låten hörde jag på radion på vägen hem på bussen i kväll.
Ett leende lös upp i mitt ansikte.
Så många minnen som susade förbi i min skalle.

Men det bästa minnet av allt är när ANNA OCH JAG sjunger
denna låten nere på LORENSBORGSKROGEN för typ sådär -
huuuur många år sen som helst.

Jag ryser till lite i kroppen faktiskt.
Jag sjunger ALDRIG kareoke normalt,
men den gången hade vi fått i oss lite dricka och jag vägrade sjunga solo.
Så varför inte sjunga med sin bäste vän?
Under den tiden som vi hängde på krogen så var stämningen alltid på topp.
Helt galen och fantastisk. Har sjuka men så bra minnen därifrån =)

Lauryn Hill och Fugees för övrigt var ett jävligt bra band.
Många grymma låtar.
Synd att det inte blev mer för dom eller henne.
Jag lyssnar på låtar med henne ännu idag, och kan dom flesta texterna också.

Killing me softly är också ett bra sätt att förklara mina "JUL-DAGAR"
I don´t know how to survive the holiday.

Nu är klockan över 12 på natten.
Dags att sova. Nu är det Julafton. Whoppiiieeee.. *not*

Kommentarer
Postat av: Anna

mm, och lite bra vi trodde att vi var dessutom. hahaha

2008-12-24 @ 09:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0