Julestämning

En dag med Annica på stan.

Jag har saknat min kines fruktansvärt.
När vi väl ses så är det som om vi inte har varit ifrån varandra.
Du betyder så mycket för mig min älskade mongo kines :)
AJ LÖV JO alot...
Jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig när du flyttar :(

För första gången i år så har jag njutit av julstämningen i Malmö stad.
Jag tror att det har varit vädret.
Skönt, lugnt, mörkt, alla lampor på stan,
Bra stämning helt enkelt. Mysigt.
Och alla hektiska människor som letar efter julklappar osv.
Jag har gått i lugnan ro och fullkomligt njutit bara, med min käre kines då! :)

     

JULSTÄMNING I MALMÖ ÄR RÄTT NAJS ÄNDÅ!

Mötte upp Annica vid "GLASBUREN" på Gustav.
Ringde både My, Anna och Mamma och vinkade lite.
My skrek fullkomligt - JAG SER DIG, JAG SER DIG!!!
Anna, som för övrigt sitter uppe i Östersund...
fastnade mest för att titta på Moto Boy när han sjöng med Titiyo :P

  

Ser väl inte så super mycket. Men vaffan. Bild som bild.
Vi hann se både Titiyo tillsammans med Moto Boy, sjunga lite.
Väldigt fin låt faktiskt.
Sen hann vi med att se lite av Veronica Maggio och Arash tom.
Vi stod där inte hela tiden alltså, utan mest gick förbi och sneglade lite in.
Lyssnade, tog lite bilder osv.



Började med att äta Frulle/lunch på Jensens Böfhus.
Och där utbytte vi även våra fina julklappar :)
Jag fick en skit bra JULKLAPP av Annica.
Verkligen TACK igen älsklingen!





Inför min resa.
Neccesär, mascara från Lancome, handkräm från L´occitane.
rött nagellack (observera att det matchar min jacka ;))
En liten GUCCI by GUCCI parfym och en massa tester ifrån CLARINS.
Handkräm, rengöringslotion, ansiktskräm, ögonkräm med solfaktor 30.
SJUUUUUKLIGT BRA med små grejer inför en resa :)



Efter Jensens så gick vi och "små shoppade"
Det blev lite JULKLAPPAR till en själv med andra ord :)
Det blev lite akvarelfärg för mig.
Fast det skulle egentligen vara akryl (är lite vimsig ibland)
2 st SIMPSONS strumpor på H&M, 10 kr nere på herr avdelningen...
NAAAAJS PRAJS!
Läppglans, en kajal penna och ett par öronhängen
(matchande mitt halsband) också i från H&M.
En glasburk i från Lagerhaus. 25 kr.

Sist men inte minst hittade jag PUTUMAYO - WORLD MUSICS
"NUEVO LATINO"
cd skiva inne på Waynes Coffey. 149 :-
Det är en liten försmak på "Latino musiken" innan vi drar.
Har ju alltid gillat salsa och skön louge musik / reagge.
Så en bra blandning av det tillsammans kan ju inte bli bättre :)

Vi passade även på att dela på VÄRLDENS bästa KAKA!!
Polkagriskakan. Fy fan va den är ÄCKLIGT GOD!!
Sen kom Mysan Pysan förbi och sa hej typ.



CHIIIINEEESA blunda på bild.

Jag vill åka skridskor, någon som är sugen att åka med mig???
Efter allt i stan gick jag hem, satte på mig gymkläderna och svettades i 2 timmar.
Jag hade kunnat stanna lite längre, men gymmet stänger ju 21.30 =(

Och nu sitter jag här, lyssnar på min nya cd skiva.
JAG HAR INTE KÖPT EN CD PÅ SÄKERT MER ÄN 7 ÅR!!!!!
Nä, nu ska jag "hålla afton" och ordna en massa här hemma.
Imorgon är det brasilian vääääxing och massage för mina cp ben!

TACK ANNICA för att du har gett mig lugn i kroppen i dag.
Du är så harmonisk och bra :)
All kärlek sänder jag till DIG idag!!!

Kommentarer
Postat av: Maceda

Tack för inlägget o all kärlek du sänder till mig! Jag har totalt missat inlägget.. Såååååwwwii..

Ler stort när jag läser och ser bilderna du lagt upp.. Det var en underbar dag/kväll!! :) Vännen, jag kommer verkligen sakna dig dessa månader som vi ej ses.. Men vi vet båda, att vi alltid finns här för varann.. Jag glömmer inte dig, om du inte glömmer mig.. haha.. Looooove you

2008-12-19 @ 13:31:32
URL: http://ajmbetski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0