Julstädning

Feliz Navidad!

Jag antar att det är JULMUSIKEN som får en till att bli lite sådär "julig" av sig.
Har precis kommit hem i från "TATTAR-KOLLEKTIVET" och börjat städa.
Dom närmsta dagarna kommer jag inte spendera så mycket hemma
så jag får ta tag i det mesta nu istället.
Nu är det verkligen JUL-stök, stress och stirr.
Imorgon är det Leif´s födelsedag och då blir det att fira det
och lite jul hemma hos honom med syskon, mamma, katten och hunden.

Onsdag: Pappa i Svedala och resten av högen. Bortbjudna till deras vänner.
Mycket folk med andra ord och många klappar.
Själv hade jag behövt lugnande medel för att orka med julen eller något.
JAG HAAAAATAR JULEN!

Tycker inte om att köpa presenter på order heller.
Jag tycker att när jag köper en present så kommer
den i från hjärtat och då har den en stor betydelse.
Jag vill köpa något som kan komma till användning eller berör en mer.
Jag har sprungit runt i stan nästan utan pengar och köpt helt värdelösa "TATTIGA" julklappar.
Som är helt betydelselösa, köpt saker till folk jag inte känner, pratar med eller vet något om.
Och dom har förmodligen köpt likadant skit till mig.
Som betyder "A FLYING RAT´S ASS" för mig.
Vad köper man då? Ja det gamla vanliga väl? Schampoo och sånt skit, strumpor etc.
Jag har förvisso inte köpt något sånt, utan lite mer roligare saker faktiskt.
Kan man inte bara ge fan i att ge varandra klappar istället?

Det enda roliga med julen är musiken, glöggen,
maten och pyntet (trots att jag själv inte har pynt)
Och jag får ju inte glömma paketen givetvis. =)
JAG HATAR ATT VARA ENSAM PÅ JULEN!
Det är nu man vill baka en god kaka tillsammans med sin kära pojkvän eller nått.
Jag tror jag får ringa My eller nått ....

anyhow....

På torsdag har Tattarkollektivet förfest och sen är det utgång som gäller.
Jag saknar min Anna nu kring JULETIDERNA.
Så fort jag kommer hem så ska jag försöka åka upp till henne direkt.
Minns våra utgångar till Heartbreak på julaftonsnätterna som igår =)

Jag har haft en underbar lördagskväll / natt och hela söndagen fram till i morse (måndag).
Det har varit riktigt mysigt att bara hänga i "tattarkollektivet" med Feizty och Hossan.
Har blivit allt i från Film, frulle, skratt i sjukt stora mängder av våra
sjuuuuuka bilder från lördags natten.
Mc Donalds besök, datorer, mer tv, mys i soffan och konstiga sms.
Tattar-livet delux på Löjtnantsgatan 6!



Julens bästa bild. Hahahahahahhahahahahaha.
Marie är sjukligt facinerad över att jag dricker en glittrig WINTER XIDER :D
Observera att klockan är 12.31 också ;)

Vad fan ska man med män till när man har så underbara vänner??
Se bara så skoj man kan ha det!!!

     
     
     
     

SPANA ÄVEN IN TATTARKOLLEKTIVET!

Word.

Peace.

God Jul.

Kärlek.

Kommentarer
Postat av: bruno

Där tittar hak-Pungen ut igen :) hehe

2008-12-22 @ 19:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0