God Jul

Hola.

Ja, imorgon var det dags för Julafton.
Vaknade riktigt tidigt i morse, men gick hem och la mig igen.
Sov alldeles för länge. 14.40 sov jag till.
Ska klä på mig, ner till gymmet sen ska jag göra mig i ordning och dra hem till mamma.

Jag vill mest bara säga att jag älskar mina vänner och min familj.
Mina vänner ÄR ju min familj.
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dom faktiskt.
Men vänner förblir vänner.
Sen att vissa står mig väl närmre än andra, det är ju en sak som är säker.
Jag älskar dom flesta av mina vänner ju.
Men jag skriver inte alltid om mina vänner i bloggen.
Ibland när jag skriver om någon som INTE nämns i namn, så är det inte alltid samma person.
Man kan inte alltid ta 1 + 1 och slå ihop till 2 SJÄLV, utan att veta om det stämmer innan.
Jag hoppas att alla förstår det här..... en gång för alla.

Well. I´m off.
Cheers mates.

Puss Puss





THIS IS FOR ALL MY LADIES.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0