Fucking Friday...



Oj. Jaha.  
Vad ska jag skriva idag då?
Var ska jag börja?
Jag kan skriva sjukt många saker idag egentligen men jag låter bli.
Mitt liv kan vara ganska dramatiskt ibland,
men skriver jag ut det så vore det värre än en Big Brother såpa.
Och jag menar, såååå roligt ska ni inte ha det ;)

Idag är jag för en gångs skull bakfull.
Det känns konstigt. Låter konstigt med.
Men jag har inte varit bakfull på CP länge.
Så det känns ändå skönt på nått sätt.
Jag sa till mig själv och andra igår,
att antingen går jag in för att inte dricka alls och ta det lugnt.
Eller så väljer jag att bli SKIT full.
Ingen av alla de andra ville bara ta det lugnt så jag siktade på skitfull då.
Men jag va inte skiiiitfull, men normalt full räckte bra.
Tack vare en lämnad TEQUILA hemma hos mig.
Jag och Linus drack resten och gaaaaaaahhhh......
Nu har jag rätt att sitta hemma med min huvudvärk.
göra lönlösa saker och sunka och äta flott. hahahahaha



Ja igår var helt klart  ännu en rolig och spontan kväll.
Och konstigt nog så hade jag en tanke på hur kvällen skulle sluta.
Och konstigt nog så var min tanke helt rätt. Helt sjukt.
Tack alla kära vänner som förgyller min dag =)

Det blev en runda ner till GoKart City med Majsen.
Miffeeel (har ganska många smeknamn i detta läget),
Johan och Tess va där. Och Johnny så klart.
Fulla och Glada. Blev lite airhockey för mig och Majsen först.
Sen börjades det med Glöggen och vodkan,
pepparkakorna och lussebullarna och sen kom Tequilan upp.
Sen var man rund om fötterna och ville dansa typ.
Sen bar det av till Stoffe.
Där bjöds på Cheesecake och muffins :)
Och en massa annat smått och gott.
Nä, nu lämnar jag resten till bilderna. 
Så får ni se själv hur det var. Riktigt skoj iaf. 

              
Tequila vs Lee        Miffeeel o min näsa    Miffo o Stoffe myser        Johan
     
Mysiga grabbar haha        Schlinus, tjej och Jakob     Jag och Majsen, va händer?
     
Lite musik i soffan                Jens o jag                         Majsen och Schlinus



Miffeeeel gris och jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0