Fredag

Gårdagen i resumé och lite bilder....

Body Pump
Sola
Dusch
Smink
Jane kom

Roliga prat
Vin och mer vin
Musik
Johan kom och chilla

Hår tuppering
 
(kolla in Johan i bakgrunden hahaha)
Jane åkte hem
Jag och Johan gick till Babel

2 Kiss pauser utanför Babel
Mötte upp Glenn och Cello
Johan gick hem

För lång kö på Babel (gamla Jeriko)
Kom in via Gästlistan, klockrent!

Dans Dans Dans
Massa negrar i röven haha
Sur bartender
Tjejen med det sexiga läppstiftet :)
Galna Foton
     
     
Tröttnar
Jag och Cello drar med Scheriffen till Linus och Jonas
Chill och mys
" Du är som en 18 åring, har du damp?"
Mina armar domnade av (?)
- Ni 2 är ju helt väck haha.
Bussen hem kl 09.00 med Cello
Kan knapt se något så hängiga mina ögon är.
  
  

VAD FAN HÄNDE??

Nu äter man frulle hos Maja och om några timmar
ska jag ha fest. Mycket folk som kommer.
Sjukt. Orkar inte. Need more love.

GE MEJ EN DOOOOOS!!!

over and out fuckfaces.
XOXO



Så här mycket kan man skratta för övrigt....
Måste ha varit hilarious. :)


Kommentarer
Postat av: Ge mig ett B vem blir de Jooo Bruno!!!!!

Så de är fest på Österportsgatan 2 A ??? Härligt

2008-12-06 @ 16:58:46
Postat av: jane

hahahahaha =) gött! ses snart igen..då ska jag inte vara utan smink å jag ska inte låna långes glajjor!!!!

2008-12-06 @ 19:26:15
URL: http://gumpen.blogg.se/
Postat av: Lanita

hahahahahhaa! //Läppstifts tjejen

2008-12-07 @ 01:32:01
Postat av: Lee

Läppstifts tjejen med det sexiga läppstiftet. haha :) så det e Lanita du heter?:P // Lee

2008-12-08 @ 01:18:51
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Lanita

hahah nä kallas för bara :p

2008-12-08 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0