Den där gången

Ibland dyker det upp konstiga tankar i mitt huvud.
När man är uppe sent om nätterna så brukar jag tänka för mycket på saker och ting.
Saker man försöker att glömma, men ändå ligger där och gror.
Det finns ingen jag kan diskutera det med heller.
Men en gång för länge sedan så hände det en sak.
En sak som aldrig borde ha hänt.
En sak som inte kunde kontrolleras.
En sak som gjorde så att jag varken visste ut eller in.
En sak som trots allt betydde något för mig.

Jag kan inte riktigt förklara sitsen jag sitter i.
Allt är bara så fel ibland. Vid tillfällen.
Men jag vet vad jag tyckte, tänkte och kände...då....
Idag är hela historien ett minne blått.

Ibland undrar jag bara om det betydde något....
Över huvudtaget.

Tanken slår mig då och då.
Men vänta... Schhyyyyyy....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0