Cp med stort C



Denna rulltrappan är tvärtemot normalt.
Åker man upp så kommer man till helvetet (jobb då)
Och åker man ner kommer man till himmelen (hem då)
Den är så lång och jobbig.

FY FAN va jag är trött.....
Jag vill dö. Klockan är nu 05.45
Stryp mig långsamt snälla.
Jag orkar inte detta idag, fan ta måndagar.
Fitthorkuken.



Uppdatering från senare under dagen...



Så här ser en jääääääääätte trött Lee ut, som sovit 2 timmar i natt.

Som jag skrev i natt så skrev jag att det inte skulle bli en bra dag.
Börjar med att Skånetrafiken inte öppnar förrän 06.30, alltså försenad till jobb redan.
"Skynda dig" får jag höra.
Hur i helvete då? Ska jag säga till lokföraren att bara köra mig eller?
Glömt överföra pengar på mitt kort, fick cykla hem igen,
överföra och sen tillbaka igen och ta nästa tåg igen.
Blev ett stop på Espresso House, EN STOOOOR KAFFE och en frukost macka :)
MÅTTLIGT IRRITERAD, trött och gnällig redan som det är.

Kommer till jobb, blir nersatt i en liten butik. ORKAR inte dividera.
Sover på mina pauser och möter sedan en supervisor i korridoren som utbrister:
" Du får nog gå in på toaletten och ta lite vatten i ansiktet när du går tillbaka"
Jag som "precis vaknat" reagerar inte och säger bara "JÄJJÄ!!" och går....
Efter 30 sekunder tänkte jag efter.
WHAAAT, vaffan sa han till mig egentligen??
Men men, inget att hänga läpp för, men attityd går inte hem hos mig inte.

Gick ner i Crewshop sen innan hemgång, hämtade min julklapp.
Först fick jag en JUL-kalender. Sjukligt stor, med massa stora chokladisar :)
Sen fick vi en Godiva choklad. "exclusiv 300 Dkk choklad"
En parfym ( jag fick en Oscar de la renta) Lukta väl sådär.
Inte Gucci eller Armani direkt, men bättre än dom som fick OPIUM hahahaha.
Sen 2 st vita skålar.

Det slog ju inte julklapparna från förra året, men visst.
Klart man blir glad. Nått får ju det jävla skit företaget ge en tycker man ;)

Fick nyss ett mail från bartender utbildningen.
Fick reda på vilket hotell vi ska bo på i Isla Mujeres.
Vi har vars ett rum iaf, med kök och det verkar ändå naaajs.
Googlade fram det och fick lite bilder, tjoho.
*Läääääängtar*

  

Nu ska jag lägga mig och sova ett par timmar för att sedan gå upp och träna.
Och sedan gå och lägga mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0