Bakisbloggande

Hej för andra gången idag.

Jag har fler besökare på min blogg än vad jag anar.
Men så är det väl med bloggvärlden?
Ingenting känns hemligt längre?
Folk bloggar om allt möjligt.
Jag bloggar iallafall om mitt liv typ.
Detta är min dagbok och det är lugnande för själen att skriva av sig.
Tycker jag iallafall.
Alla äger väl nästan en blogg i dagens läge?
Det är nya Lunarstorm. Haha.
Jag har iallafall tagit mig i kragen nu och blivit medlem på QX igen.
Så nu ska jag försöka dejta tjejer istället.
Och ja mamma, du hörde rätt! TJEJER!
Pojkar är inget roligt längre. :P



Bilden ser lite konstig ut. Är ifrån igår. Det är en gungstol iallafall.
Dom busiga pojkarna vände den praktiskt taget upp och ned när jag satte mig i Majas knä.
Därav att jag håller i mig i väggen för att inte ramla.
Maja har ju hela mitt skrev i huvet också hahahahaha.
Tror jag sa en rolig komentar om det också.
Glenn är redo med kameran alltid =)

Gick och skulle handla godis innan idag.
Pratade som vanligt i min handsfree, med My.
Tanken slog mig att jag säkert kommer springa in i henne.
Hon var på väg hem och jag var på väg mot Caroli.
Och mycket riktigt. BAFF.
Så stod vi näsa mot näsa och fnittrade när vi såg varandra.
Mötte Sophie och Astrid också.

Magen börjar växa och bli större nu. På Sophie alltså.
Fortfarande lite overkligt. Men grymt skoj.
Kändes som evigheter sedan vi sågs.
Efter en ostbricka och en massa godis kunde jag inte hålla ögonen öppna.
Sophie tröttnade på mig för jag låg helt utslagen på soffan, och gick hem.
Jag somnade, sov några timmar och vaknade av att BMX ringde för en stund sedan.

Snart kommer Johan och BMX va jag vet. Blir grymt seg lördagskväll.
Mer söndagsträning imorgon =)
Måste in i duschen igen. Vakna till och sätta på lite kaffe.
Blir ingen champagne direkt innan nyår.
Igår hade jag kunnat bjuda på skumpa, men det räknas tyvärr inte.


Nu måste jag fråga folket en sak bara.
TYCKER NI ATT JAG ÄR DUM I HUVET?

Jag tycker att jag är ganska dum i huvet idag iallafall.
Eller. Nja. Typ sådär "Knull-handikappad" !

Over and out.
FRED UT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0