"Aldrig mer"

Ja då var det den dagen man väntade på.....

 

26/12. Dagen efter en stor fylla. Igen.
Man vet att man är bakis denna dagen. Det är nästan alla.
Idag mår jag som jag förtjänar ska jag säga er.
Man gnäller och gnyr och vill att folk ska tycka synd om en.
Sovit för lite. ätit för mycket, och man säger "aldrig mer"...
Känns som om jag ska föda 5 fullvuxna barn.
Jag spyr snart så mätt jag är...
Mat. mat. mat. mat och åter mat.
Och så massa illamående på det. LYCKAT? Njaaa.
Nu får juletiden vara över så jag kan börja mitt normala liv igen.
Jag blir ju helt rubbad av det här.

Att dricka sprit är farligt små barn.
Lär er det.
Man gör konstiga saker också.

Jag innan utgång... med papiljotter i håret under mössan :P



Godnatt. I´m out. Ses fuckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0