Aj aj aj (?)

VILL NI SE EN STJÄRNA - SE PÅ MIG :)



Jag överlevde denna gången med.

Smärtor.
AAAAAJ!!!
Gnäll och skrik.
Men smärtan är skön.
Jag njuter samtidigt som jag vill döööö av smärta.
För dom 480 :- var det värt att lida.
Det är en skön men painful känsla.
*gnäller lite mer*

Som Per sa: - DET KOSTAR ATT LIGGA PÅ TOPP!!
Lee, vi har lite att göra med din rygg här.
Jag är inte direkt arbetslös när du kommer hit.

Bra fan e ju det. 
Men att jag glömmer varje gång att det gör SÅÅÅÅ ONT??
Fick bara ryggen, nacken och axlarna som e heeelt fucked up.
(Och lite i bröstmusklerna)
Så nu är jag öm och svullen.
Benen fick vänta denna gången.
Göran ska ändå massera dom nästa vecka så....
Nästa möte är det både massage och kiropraktor inblandat.
Kommer bli ett dyrt möte.

Alla som läser - BRA JULKLAPP TILL LEE :)

Hann inte träna innan idag heller, men var meningen att jag skulle ner nu på kvällen.
Det kan jag ju FET glömma så ont jag har i ryggen.
Så det blir ett fredags BODY PUMP pass med Johan istället.



Ska se om man kan få med sig Jane kanske? ;)


Kommentarer
Postat av: sophie

har hört att bindvävsmassage bara ska vara ett påhitt o ett sätt att mjölka pengar från folk. har det hjälpt dig?

2008-12-05 @ 15:03:27
Postat av: Lee

Nä verkligen inte. det finns på många ställen. och ja, det har hjälpt mig som fan. All min smärta i benen försvann. Man drar ju upp bindväven med hjälp av dom sugkopparna. Inte skönt men det släppte. Najs efteråt. nu kan jag springa iaf. :)

2008-12-05 @ 16:13:35
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0