A touch of jazz

Welcome to my new jazzy funky home.
Ja nu är det ju som så här att jag / vi inte har städat så värst mycket.
Men jag har tagit lite bilder för att visa hur jag nu bor "så kallat" under en period.

     

Vardagsrum nr 1 ser ut så här från 2 olika vinklar.

  

Matsalsrummet (vardagsrum nr 2)
Där jag bor nu med andra ord, ser ut så här för tillfälligt.
har inte städat som sagt, så nu ser det ut som att TATTAR-LEE bor där =P

  

Köket. Underbara köket. Med ingång till mitt rum också =)

Dom andra rummen har jag inte tagit några bilder på.
Johans, My och Lottas.
2 toaletter, 1 balkong och ett stort badkar.
140 kvm. Helt perfekt.

JAG ÄLSKAR DET!!!

Nu ska jag duscha av mig all gym-svett.
Gå ner på stan och hämta medicin och se om jag kan få köpt ett par nya hörlurar.
Imorgon ska jag få träffa min älskling! :)
Fan va jag saknat henne, ska få en stooooor kram!!!
Lee behöver närhet, har inte fått kärlek på ett bra tag nu.
Puhu. Börjar bli lite små jobbigt, men jag överlever.....

Puss på er alla.

 

Jag avslutar med att ge er en fiskmås. haha

Kommentarer
Postat av: Bitte

Ps! Det går bara att se på en av bilderna! :(

Bajs!!!

2008-12-30 @ 20:47:11
URL: http://bitte.webblogg.se/
Postat av: Lee

Du får vänta tills hela sidan har laddat klart så ska det allt gå och titta på dom ska du se. du får sluta va så ivrig bara ;) Puss

2008-12-30 @ 23:16:20
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0