Snörvel

Hej allesamman, för andra gången idag.

Satt precis och uppdaterade sidan, men allt försvann. Så jävla typiskt när sånt händer.
Sitter och tittar på "NÄR OCH FJÄRRAN" Dogge, Doggelito är i Thailand.
Oh fan va najs, jag vill också.

Ska prata med Maja när hon kommer hem från semestern om hon vill ta
en snabb 2 veckors resa till Indien innan vi planerar vår Vegas eller Mexico resa.
Måste prova Indien.

Var ju hos läkaren.
Fick bekräftat att det inte är någon allergi.
Jag har BRONKIT!

Bronkit är en inflammation som sitter djupt ner i luftrören, och som leder till
att stora mängder slem bildas, och måste hostas upp.
En vanlig orsak till bronkit är rökning (rökhosta).

Akut bronkit (luftrörskatarr) är ett vanligt sjukdomstillstånd som behandlas ofta med antibiotika.
Den ger hosta och hör vanligen ihop med en förkylning.
Vid akut bronkit har luftrören och bronkerna plötsligt blivit inflammerade.
Detta orsakas av virus och/eller bakterier,
och i sällsynta fall av damm, luftföroreningar med mera.

Och detta har jag gått med i flera år.
Så nu går jag på antibiotika i 9 dagar.
Får inte sola alls, och nu ska det ju bli fint väder igen (fan)

Tack du trevliga människa, som "kallar sig anonym"
För din fina kommentar. =) Det värmde.
Men varför inget namn?
Och jag håller med dig, sluta läsa om du ska komma med bittra kommentarer.

Till en annan sak nu....


Ibland måste man lära sig att gå vidare.
Ta det stora steget.
Det är svårt och det finns både med och motgångar.
Man måste sparka sig själv i röven ibland.
Men bara om ens egen vilja är där.
Älta inte, allt händer av en anledning.
Det finns orsaker till att det blir som det blir oftast.
Dessutom kommer du ångra det du går miste nu.
Ut med det gamla och in med det nya.
Lev livet medans du kan, imorgon kan det vara för sent.
Följ ditt hjärta. Även om det gör ont. 
GÅ VIDARE!!


släpp mig.


Nu väntar sängen.
Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Sonnda

KRYA PÅ DAJJ GUMMAN puss

2008-08-14 @ 23:05:17
URL: http://nextchapter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0