Nördar på stan

Jag har hört rykten på stan om att det är sjukt coolt nuför tiden att vara nörd.
Jag älskar nördar, och det krävs inte mkt för att jag själv ska vara en.
Annica och jag nörda loss på stan... tönt!!!
High Five.



Annica går loss i MONKI´s provrum.
Päronet Annica =)




Annica och Lee, eller Lee och Annica, eller hur var det?
Vem är egentligen den äkta kinesen och inte?
Riktigt töntiga kinesnördar, som springer runt och fottar som kines-turister.



Nu ska svett Lee ner till gymmet.

Kommentarer
Postat av: Maceda

Det var bara en sjukt ball dag :p Nörd 4ever

2008-08-30 @ 18:04:40
Postat av: Lee

tyckte den va cp men okej. haha

2008-08-31 @ 18:20:07
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/
Postat av: Maceda

DU é CEPE!!!!!!

2008-09-04 @ 01:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0