H o p p, M a m m a & A n n a

Tack mamma för din fina kommentar.
(eller alla dina fina kommentarer)
Och för att du ringde, jätte snällt.
Trots att jag inte kunde prata med dig.
Men det e inget jag tar åt mig av.
För jag känner mig inte direkt träffad.
Jag e ju ganska ego haha =)
Bara som sagt fegt att hålla sig Anonym
och dessutom fortsätta kommentera utan namn.

Men men till något annat...

Idag är det jobb som gäller.
Har varit nere på gymmet precis.
Skönt som fan, trots att jag och Sophie börjar med att ta det lite lugnt i början.
Sen ska vi bli på G igen =)
Fläkten sattes upp igårkväll.
Varmt som satan.
2 jobbiga lurviga hundar har varit här hela natten,
och katten har inte haft en lugn stund i själen.
Vaknade av regnet och att Alma bet i den där leksaken som skrattar....
Kändes skönt att Anna kom hit igår,
Vi gick ut o gick med hundarna, drog till Värnhem och käka sushi i parken.
Hem och la in bilderna och sist men inte minst så åt vi kex o ost.
Och hade trevligt. Trots mitt cp humör.

Bilderna kommer här.



Färdighoppade och lyckliga! :D

        
måste läsa papper innan    betalning i kassan         här får vi info av Jens      

       
man får tom diplom o allt         Hopp in Anna                      Moi in the sky



Inför landning...



Sjukt heta clowndräkter haha :P

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Min snutta! Tack för dina ord Jag blev väldigt förvånad när jag läste, men vi är av samma skrot och korn gumman, så jag kan läsa mellan raderna och förstår mer än du tror ler Vi är trots allt väldigt lika, antingen du vill inse det eller ej. Ja, ingen vill ju vara lik sin mamma, eller hur? Det är bra kusligt ibland när jag läser vad du skrivit och inser att det hade kunnat vara jag som skrivit det.SPOOKY! Sussa gott! Det är en ny dag imorgon...Puss & Kram

2008-08-05 @ 03:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0