Kommentar

Hej!!

Nå, var ska jag starta?
VARFÖR KOMMENTARAR INGEN MINA INLÄGG MER ÄN MIN MAMMA?
Fan va tråkigt av er. SKRIV MER!!
Fast behöver inga kommentarer som att jag inte e ödmjuk osv.
Positiv kritik =)

Jag vill mest bara skriva att jag sover mer i min soffa än i sängen nowdays.
Inte roligt att sova själv i en 180 säng.
Jag ligger bara på tvären då. Haha!

Igår somnade jag runt 21 tiden långt nerkrupen under täcke
och kudde i soffan till National Treasure 2. (eller e de 3?)
Till ÅSKAN. Jävla ÅSKA! Jag hatar åska.
Iallafall när jag är själv, är jag med någon annan som jag kan krypa upp till så e det najs.
Men så va det ju inte direkt.

Fick gå hem tidigare från jobb idag. Redan kl 12. (slutar normalt 15.30)
Akut tid hos läkaren.
Halsen blir värre och värre.
Har svårt att andas och hostar alldeles för mkt slem o tom. blod.

Ja vad ska jag säga? Jag e väl dum i huvet att jag inte gått till läkaren innan....
Well, nu när jag väl har tid får jag väl ta den...

Efter läkaren blir det träning. Spinnig och gym ikväll. Sen matlagning.
har fastnat för "SALLAD Á LA LEE"
SALLAD, KRUTONGER, DRESSING, OLIVER, KYCKLING.
(om man vill, avokado - ett måste för mig)
Enkelt men underbart gott.



mumsfillibabba



så här störig kan man vara mot sin katt.
satt med tummen på hennes nos i 5 min.
Hon va lagom sur men vågade inte röra sig ur fläcken.
Tur att hon vet vem det är som bestämmer här i hemmet ;)
hehe... kattslyna!

Kommentarer
Postat av: Du kan kalla mig anonym ;)

Tycker din blogg är sjukt rolig, även om jag inte känner dig. Och till dem negativa jäklarna som kommenterar elaka saker, dem kan ju sluta läsa då, ingen som tvingar dom right!

nä du, din blogg e skön o du verkar sjukt rolig så fortsätt så bara =)

kram från någon som gärna haft din garderob ;)

2008-08-14 @ 14:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0