H e m l i g

Kommentarer som :

Jag jobbar också på Kastrup.
Jag tränar på samma gym som dig.
Du vet vem jag är, vi har setts innan.
Och en massa liknande bitar, har jag fått skrivet till mig.
Och inte av en och samma människa. Olika.
Blir genast nervös.Paranoia.
Ska man gå runt och vara nervös och fin hela tiden nu?
Oh. Hatar sånt här.
Speciellt på GYMMET. Där ser man ju för jääääävlig ut HALLÅ!!!

Ja men det blir väl kul.
Ostabila Lee som hatar att folk vet vem jag är utan att veta vem dom är först.
Alla känner apan och apan känner ingen.

Fick 2 fina mms av Anna innan idag.
Skrattade så jag nästan kissade i byxorna.
Asså IQ:n försvinner helt med alkohol i kroppen.

   

Första bilden består av mig och Elin liggandes på marken i en busskur.
SSPÖRRRRSMÅL?
Ja nä jag vet inte heller riktigt varför...om jag ska va ärlig.

Andra bilden är jag, Elin och Annas ben, hon ville också vara med på en hörna.
Jag har ett hula hula band. tydligen?
Varför låg vi på marken? Kan någon svara på det?
Vi bara slängde oss ner lixom. Jaja. GALET!



My, Anna och Jag.
Mys Bakis i Annas mammas säng.

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Höruduru Fyllkajan!



Nu får du ta och skärpa till dig lite !!!

2008-08-11 @ 01:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0