Fredag

Alla är på väg till festivalen, fulla som as.
Alla utom Lee, för hon ska jobba imorgon.
Missar "Slagsmålsklubben" och "Familjen"
Själv var jag ute och sprang en runda.
Gymmet stänger tidigare på fredagar, tydligen...
Har aldrig varit där så sent på en fredag förr,
så det fick bli att springa runt kanalen ett par varv istället.
Hämtade min cykel hos Annica efter jobb, besökte mamma på vägen hem.
Har ätit sallad. Som vanligt.
Nu är det Hannibal på tv, ska nog sen den och krypa ner i soffan....
Och därefter somna i den??
Upp tidigt imorgon som vanligt.
Har fått en del uträtt idag.

På måndag ska jag till banken och be om lån.
Planera med Maja.
Och möjligtvis betala dep. till utbildningen.
Det kommer äntligen att ske!!!!!

Jag har ont i min rygg för övrigt.
Någon som är bra på att massera?? :(
Nästa vecka bliver det TRAVLT i mitt huvud.
Nästa lördag kan man inte supa på om man ska sälja
halva sitt hem/vind på torget på söndagen.
Så då får det bli att dricka lite på fredagen istället....?? Måske?

Eller så håller jag mig till VAND nu ett tag.
Kommer nog ta igen det när jag kommer ner dit känns det som!
Fast först e det INDIEN som gäller. Destination GOA!
Då ska jag hälsa på Buddah...
Fast nog en större storlek än han som bor hemma hos mig...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0