F y l l e K a j j a n

Ahhh.
Packad som fan.
Full som en kastrull.
Sitter och dricker min "Bakis tablett".
Sjukt ballt på Miches fest.
Hmm.. han försann i dimman dock.
Många andra som gjorde det med,
Bråka lite.

Sannas "bästa kompis" visade sig vara mer än en bästa kompis.
Hmmmmmm....
Förvirring.
Bråk.
Mer tjaffs och bråk.
Alkoholen flöda ur öronen som fan...
Taxi.
Hångel (!?)
Max blev sur på Jossan.
(mitt fel)
Låg på marken o kråla.
Folk.
Buss.
Glömde min jacka.
Hamburgare på marken.
Gåendes.
Annas nycklar borta.
Glädje utanför Etagé,
överumpland av en gammal kollega.
Blev riktigt glad faktiskt. Fan också dåååå.
Sen hem efter mer tjafts.
Telefonsamtal.
Glädje samtidigt jag kände lite sorg av Annas tjaffs.
Sitter ensam hemma.
Katten äter mat. Knapprilliknapr.
Ingen som öppnade mina presenter :(
Godnatt.
Puss....

FAN va jag gillar att smaska på Marcellos hals.
Bara för att han inte vill det. Mouhahahhaa...
IS NAJS!



Charmtoppen killen Calle!!!
Härlig haha. (min tröja e ut o in?)



Jossans fina tattuering. Tydligen Lesbisk nuförtiden? ;)



Miffot själv. Dj:ade. Fett.

Kommentarer
Postat av: Calle

Det var efterspelet bara, tröjan var så av den kunde bli under själva akten! :)

2008-08-17 @ 21:22:23
Postat av: Lee

HAHAHA. Ingenting jag minns. :P

2008-08-17 @ 21:46:31
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0