Cold feets

Jag har kalla fötter.
Ja faktiskt, kalla fötter, mina tår fryser.
Det börjar bli kallt ute nu. Och mörkt.
Jobbigt, men den enda jag känner som är glad över det är Sophie.

Ska man börja gå med inneskor redan?
Sluta ha fönstret öppet och vädra?
Innestängt, men fan va jag hatar kyla.
Värst på morgonen och kvällen när man ska sova/gå upp.
Tårna är isbitar. och fingrarna... Gaaah!

Har legat med kraftig hosta hela kvällen/natten/morgonen.
Sovit dåligt, är grinig, mest för att jag vill krama någon tror jag.
Sen det jävla cp jobbet, vågar ju inte sjuka mig nu.
Men fuck them alltså, jag har problem med min hals.
Så enkelt är det. Jag har rätt att vara sjuk.

Jag har varit inne på röntgen osv och betalt jävla massa skit pengar...
Och sen tror dom inte på mig.
Eller jo dom säger att dom gör det, men jag tror dom inte för fem öre.
Dom vill bli av med mig och har velat det sen länge tillbaka.
Dom e sjukt falska. Dom kan säga det TO MY FACE istället för bakvägar.
Dom märker ju att jag inte trivs också,antar jag.
Så blir jag, tröttnar jag på något så missköter jag det.
Men jag bryr mig inte, jag ska ju ändå dra härifrån så vaffan.....

För övrigt så har jag bestämt mig för att aldrig mer gå på "dejter".
Har ju iofs inte gått på så många, men det är inte riktigt min grej verkar det som.
Har inte varit på någon sen den där gången jag var lite sjuk i magen.
Vilket jag för övrigt tyckte var en bra dejt(?)
Men jag vet inte hur jag ska betée mig. Meck som fan.
Funderade på att säga upp mitt "SPRAY" konto också, men njaaaa...
jag har mest det när jag inte har något annat att göra, som det står på min sida:
- "TIDSBRIST!"

Jag orkar inte träffa nån annan heller, har nån som tjatar men jag känner inte alls för det.
I min värld har jag strukit ett streck över allt sånt.
Kanske jag får upp intresset igen och hitta någon, någon gång,
Visst tror jag själv på att det finns någon där ute för just mig,
UTAN att jag ska behöva leta efter honom,
men det kommer väl när man minst anar det?? Eller?
Ska ju inte vara för lätt heller :P
Jag saknar bara kramar just nu.



MOUHAHAHAHAHAHAHA....Roliga träd!

Nu ska jag äta frullebulle iaf.
Sen ska jag sunka vidare till jobb.
Utan en kram. =(
Benen får vila från gymmet idag. har lite ont.

Och mamma, mitt vokabulär SKITER jag i!
Jag svär så mkt jag vill, och det vet du! =)
bajs skit röv slampa... ser du?
Jag bryr mig inte, sån e jag, ta det för som det är.
Eller så skit i det. Jag är jag, jag e grov i munnen!
OCH VEM HAR JAG FÅTT DET AV?
Rövballe?

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!

2008-08-28 @ 17:30:16
Postat av: Mamma Bitte

Kallar du MIG för rövballe?

2008-08-28 @ 20:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0