Ball

Rolig annons.
High five till denna mannen!
Måste vara ett helvete att vara gift =)
http://www.blocket.se/vi/17507094.htm?ca=23_3_s



Svettig av gymmet.
EXTREMT!!
Jag är fast igen. Och jag älskar det :)
Jag har bestämt mig för att Göran ska få piska mig rejält fram till januari månad.
(det kanske lät lite konstigt)
Men Göran är PT och han pushar mig som fan tycker jag.
Jag ska inte göra annat än att träna nu alltså.
Innan la jag upp ett schema under "en lång-tid" med kost osv.
Nu ska jag ta "intensiv kort tid" och se om det blir bättre resultat?
Jag har lärt mig att älska svett. Hur äckligt det än låter.
Underbart, man känner sig så bra efteråt!!!




Jag saknar mina killkompisar.
Var blev dom av?
Varför gillar jag bättre att hänga med killar än tjejer?
Jag saknar en man/män i min vardag.
Behöver inte vara nått ragg.
Bara sällskap.
Så mycket simplare än tjejer.
Inte direkt att jag och Miche umgås så mycket som vi gjorde förr längre.
Älskade att gå i stan och fika osv med honom.
Men men... Nya killkompisar??
Skicka in ansökan... (med foto)
Lee´s nya kompis!
Kul att shoppa med? haha :)
Nä skämt o sido... Nu ska jag duscha, jag luktar fan inte hallon.
Sjukt lökig av träningen, och inte dushade jag igår heller......
Smelly cat, smelly cat whaaaat are they feeding u?









Fred ut / Lee

Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

Det lät ju inte ALLTFÖR FRÄSCHT det där, FRU PERSSON hehe... Puss och Kräm

2008-08-26 @ 23:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0