B A R N


Barn, Tonåring, Vuxen eller Tant?

Barn:

(x) jag älskar tv-spel
(  ) min favoritglass är dajm.
(x) jag föredrar hårda paket.
(  ) jag bor hemma hos mina föräldrar
(x) jag tycker om tecknade filmer
(  ) min favoritsylt är jordgubb.
(  ) jag tycker att pussar är äckligt
(  ) jag tycker att tobbe trollkarl är rolig
(x) jag vet inte vad "sitt still" betyder.
(x) jag har ett gosedjur i sängen.
Summa: 5 / 10


Tonåring:
(x) jag svär ofta
(x) jag festar minst en gång i månaden /
(  ) jag tycker det är coolt att bli full
(  ) jag har finnar
(  ) jag ogillar barn.
(x) jag önskar mig pengar i födelsedagspresent
(  ) jag har en kondomsamling
(  ) jag kan inte vistas ute utan smink
(x) jag ogillar ansvar.
(-) jag sover helst längre än till kl 11 på morgonen
Summa: 4 / 10


Vuxen:
(x) jag vill ha/har barn
(  ) jag tittar alltid på aktuellt
(x) jag önskar mig saker till hemmet
(  ) jag vaknar kl 8-9 utan väckarklocka
(x) jag tycker om äggula
(  ) jag är gift
(  ) det bästa med julafton är att släkten samlas
(  ) jag tittar alltid på melodifestivalen
(  ) när jag lyssnar på radio så hör jag på p4
(x) jag storhandlar
Summa: 4 / 10


Tant:
(x) jag tycker om att lösa korsord.
(  ) jag har gråa hårstrån
(  ) jag har mycket rynkor
(x) jag lagar mat varje dag
(  ) jag bjuder bara hem folk om det är riktigt städat hemma hos mig
(  ) det första jag kollar efter i tidningen är dödsannonserna
(x) jag förstår mig inte på dagens ungdomar.
(  ) jag har barnbarn
(  ) jag blir gladast av mjuka paket.
(x) jag tycker om kokta grönsaker
 summa: 4/10

JAG ÄR ETT BARN!
TJOHO. YIPPIE!


Kommentarer
Postat av: Mamma Bitte

FAN!!! Jag är VUXEN!!!

2008-08-12 @ 16:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0