Andas?

Har något i halsen som täpper igen.
Har svårt att andas.
Tror inte på att det är varken allergi eller lungorna.
Det är när jag sväljer, det sitter i strupen.
Jag vet inte vad jag ska göra med min hals, måste få ett besked av en läkare snart.

Hmmmm...
En sak är klar, jag ska inte vara blond alltså.
Jag vill ha tillbaka mitt mörka hår.
NU!
Men jag vill ha en fin mörk färg.
Och att det håller!!
Jag hatar det blonda, det e helt sjukt.
Trodde det skulle vara kul att bli blond igen, men ikke.
Jag hatar dessutom utväxt, blond som mörk.

Fan alltså, blondiner har inte roligare trotts allt....

Fick köpt mina migrän tabletter långt om länge igår.
Och det släppte direkt.
Fick en god macka på Coffé Maniac.
Fick min lön =)
Gick massa rundor i stan.
Sluta med en öl.
Hem, hittade My på vägen.
Snackade lite strunt.

Cyklade hem till Sophie.
Blev sen Etagé.
Minns NU varför jag valde att jag skulle ha 4 veckors nykterhet.
Blev inte mycket dricka alls, hade riktigt trevligt i relativt nyktert tillstånd.
Men FylloSophie var bra i gasen.

För övrigt är jag kluven.
Mina tankar surrar i skallen.
Det är så mycket i den nu.
Fram och tillbaka surrar tankarna.
Som en pingpong boll.
Inga tankar kommer ut.
Den sprängs snart.

*Lägenhet**Katt**Jobb**Resa**Utbildning**Pengar**Allt*
 
Jag lämnar allt.
Jag tar ett steg som är stort, riskerar en massa.
Men jag kommer hem igen, och börjar då stå på dom egna benen igen.
Jag har bara en del på min lista att stryka där borta....i det landet...

Och ja, på bilderna från igår så har jag nästan samma chockerande pose.
Det var för att vi bara vände oss om för där var 2 fotografer samtidigt.
tidsummet mellan bild 1 och 2 är 30 sek typ.






Vänta nu lite.
100 % solrosolja?
Varför skriver man då bara inte att det är solrosolja?
Och jag hade föredragit att ha min solrosolja i flaska och inte påse.
Roliga reklamskyltar alltså... jaja..

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0