When Love & Hate Collide

Någon som hade laddat ner best of : DEF LEPPARD på min dator i lördags.
Lyssnade igenom. Förmodligen Sophie eller Jossan som laddat ner.
Faktiskt ganska bra, om man gillar 80 talet. Fastnade för en titel på en låt.
"WHEN LOVE AND HATE COLLIDE"

Vet inte riktigt om jag gillar själva låt texten, (gillar gör jag)
kanske inte det jag syftar på i detta sammanhang.
För tillfälligt e jag fortfarande ganska förvirrad, (börjar bli en vana)
Och har för den mestadel inte ork att tänka på det för jag mår dåligt av det,
men jag hoppas hela tiden på att "någon" hade brytt sig mer.

Tyvärr i mitt fall så bryr jag mig för mycket, men inte mer.
Om någon. Bara mig själv. Jag är nu mera känslolösa Lee.
Förutom en ny tjej på jobbet. Rebecka, fan va hon e shyst.
Och tränar på samma gym som mig gör hon med, så fett najs att ha en träningsbuddie!
High five till henne. =)

Så klart e det andra jag bryr mig om. Men inte förrän ni visar att ni gör det samma.
Har ett par "nykomlingar" i mitt liv just nu,
som jag är väldigt glad över för jag diggar dessa människor som fan.
Jag nämner inga namn, och sen har jag en hel del "oldies" som jag har träffat sista tiden.
Vilket glädjer mig som fan. Har saknat många.
Verkligen jätte skoj. Men jag saknar fortfarande några.

E helt sjuuukt sugen på potatis.
Sitter och pratar med Marcello, han började nämna köttbullar.
sen kom potatismos, sen brunsås med lingon. FY FAN VA JAG HADE DÖDAT FÖR DEEE!!
Jävla Marcello. HATE U!!! Snacka om att jag vill till Ikea. Ooohhh...

Jag kan inte sluta och tänka på förra helgen, så roligt jag hade.
Det va lätt en av dom bästa helgerna på länge.
Kändes så "FLASHBACK 2006"  fast Miche var inte med. Men han e gay.
Jag, Jossan, Marcello... Sen va Sophie,My och Danny med på ett hör på söndagen.
Som eg va mysigare. Men det va lite synd att vi inte fullborda det med hela gänget.

Nej nu ska jag äta. sen film, sen sova.
Träning imorgon. Igen. sen vila.
LEDIG IMORGON =)

Is najs.

image469

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0