Träääna

Hej idag igen.

Bloggberoendet som börjar slå på nu på kvällskvisten.
Scrubs låter i bakgrunden. Klockan är 23.23 och jag ska upp kl 7 imorgonbitti,
för att vara hos läkaren kl 8.20. Ångest!
Men skönt att få min tid som jag väntat på nu i 4 månader.

Idag har min kära mamma varit här, meningen att vi skulle äta frukost.
Men hon hade redan ätit, så jag åt och hon drack (som vanligt) sitt TE.
Efter det så gick jag till gymmet och träna. Duktig Lee!
Göran sa med att de börjat synas, känns bra som fan, känner mig riktigt bra!!!
GO MEEEE!!!
Ska se om de har någon massage med, oh så najs...
På vägen ut träffa jag Jill och Fia, bara sådär =)

Så jag drar hem och gör mig i ordning, och vi skulle dra ut på stan.
Men Jill kom med en annan bra idée. IKEA!!!
Så vi GÅÅÅÅÅÅÅR till Ikea, (mycket motion idag)
Är man med Fia iaf så får man tänka : RESULTAT, RESULTAT, RESULTAT!!!
Men jag fick shoppat både det ena och det andra.

1.  6 st STORA (BIIIIG) NYA vinglas (alla mina andra gick isönder på festen sist)
2.  Nytt lakan. (Katten gör hål i alla mina, kryper in i hålet och ligger där) Ganska störd.
3.  2 små presenter till Max nu när han fyller år.
4.  En musmatta
5.  Datorfodral
6.  En äppeldelare till Fia
7.  SAFTISAR (Sånna hemmagjorda glassar man gjorde på 80 talet)

För övrigt när jag kom hem så har jag inte gjort så mycket.
Haft relativa "onödiga" samtal, vilket jag bara skrattar åt, för jag inte bryr mig ett skiiiiiiiit.
Men det e nog bara för jag är så omogen. Tihi. Haha. Lol på den =)
Ja jag e ganska omogen det står jag för, vill jag vara mogen är jag det.
Skiter jag fullständigt i vilket så får du ta mig hur fan du vill =)
För dom som inte håller med mig kan praktiskt taget.....(SE BILD)

image501

KISS MY ASS!!! *skrattar*

Och på tal om skrattar så blev det en hel del skratt när Jossan och Sophie kom hit.
"HELT WIT"  Efter en stund kom Maria.
Hon den jävlen som har varit i Gran Canaria och jobbat,
jävla reseledare... jag vill meeeeeed!!!
Skit brun va hon med, sen åker hon på lördag igen,
till Kreta. Jävla Kreta, alla ska till Kreta. Jag hatar Kreta. Har varit där en gång.
Aldrig mer, eller iaf inte i lågsässongen. Vill inte jobba imorgon, vill inte, vill inte, vill inte.

Nä nu ska jag ut med mina ghettobrudar och tagga graffitti på P-huset Anna!
HAHAHAHAHA....... Kanske inte .........


image502


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0