tack

tack alla för komplimangerna för tattueringen.. :D
Inte bara här, andra med...
Jag ångrar mig inte en sekund alltså.
Totally love it.
Planer för nya nu, men fråga e : VAD och VAR??

Jobbat 2 dagar nu, ledig en, jobbar en, ledig en, jobbar 2, ledig 3.
Ganska störigt men ganska skönt med. :D

Sitter hemma med nån B-film i bakgrunden. massa pang pang.
hänger inte alls med, jobbat kväll och e allmänt seg. sitter bara uppe och flummar typ.
Har varit inne på www.taaz.com och gjort en make-over på mig själv.
Ganska ball när man inte har annat att göra. =)
Och fina bruna ögon får man med haha... :P

image446

För övrigt så går "ätandet" inte så jätte bra, men jag försöker, men har inte världens bästa motivation.
Drickandet på 4 veckor e ju kört. För nästa helg e det fest, och jag är värdinnan.
80 talet, flashback!! =)

Saknar att vara på min msn och inne på min mail. Känner mig livlös utan den.
Jävla lösenord =(

E så sjukt glad att jag varit med Annica nu ett tag. Alltid lika skoj att vara med henne.
God I love u hunny =) Och att bara göra inget, och allt med dig e skit najs.
För det e nog ingen som kan göra så spontana saker som du....
Va inne i Köpenhamn i fredags, sjukt mys och najs. och en del shopping =)

Nej nu ska jag sätta på en rulle och sova.
Imorgon e det träning som gäller. Undrar när cyklen ska bli meckad. hehe..

Godnatt. Sweet dreams. Puss Puss

image447

Sweeties

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0