Oerhörd

Festen var så oförberedd och kanske inte spontan men jag var inte beredd på så mkt.
Med tanke på att senaste gångerna inte har varit så toppen så.
Dessutom inte mitt humör heller så ... men det blev sjukt roligt.

Jag är så grymt nöjd med festen alltså, förutom att Annica inte kom.
Det blev sjuukt mkt dans, och sjungande, hubba bubba tuggande, vin drickande,
foton (sjukt många) har dock inte fått dom av Glenn än,
80/90 tals musik men sen kom Johan och hand 10 polare och satte på deras musik.
Sen blev det utgång på KB, Jag och My körde våra coola outfits.
Vilket resulterade att en snubbe inte ens ville hälsa på mig. haha.
Jag räckte finger till honom tills han gick haha!!

Tyckte det va sjukt ball att träffa vissa som jag inte träffat på as länge.
Jossan, Marcello och Danny sov här, 4 st i min säng. sjukt mysigt men svettigt haha.
Satt uppe till kl 7 på morgonen och efterfesta...

Och hela denna dagen har varit seg, vi (jag,jossan,sophie,marcello) har varit ute i solen,
ätit sushi (frukost), gått hem till mig, slappat,
sen va det meningen att jag skulle ta mig hem till Carro,
men jag mådde skit och pallade fan ta mig inte ta mig någonstans.
Sen gick sophie och vi somnade, vaknade,
kolla film, my kom, ätit pannkakor, blivit kliad i håret, sjukt mysigt.

Och nu sitter jag här, ska jobba imorgon ... har inte alls lust....
Borde sova. Oohhh.. jag vill bara mysa
FAN ALLTSÅ!

Godnatt gott folk.

Peace

image470

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0