long time no see

Ja jag vet att det var ett tag sen jag skrev.
Jag hade tid över igår och skulle skriva men då kom jag inte in på sidan, för sidan håller på att ändras?
Det har hänt en hel del sen sist.
Både till det negativa och det positiva.

Just nu, när jag behöver min tid för mig själv, så får jag inte det.
Det blir bara värre. (OCH VÄRRE)

Jag får väl nämna en del som hänt.....

Fredags bestod av sprit. En massa sprit.
Heller ingen utgång. Och slutligen ångest.
Men Louise fest var jätte skoj för övrigt.
Dagen efter vaknade man med sminket helt som vanligt.
Och M A C eyelinern var på plats, snygg... 
Och såfygeligt min kära älskade HONONGSMELON i munnen! :D

image441

image443

En runda på stan med Fia och sen en massa Wii spelande.
Rayman 2, dom jäääävla kaninerna e så sjuuukt roliga.
Jag höll på att garva ihjäl mig så roligt det va.
Och bra träning med, fundera på att köpa det bara för ATT!
Men inte skoj att spela själv... Måste fixa nytt place och nya inneboenden! :D

image442

Annars så e jag väldigt glad att jag hade sällskap i helgen av Fia. Tack!
Även om jag inte visar det för alla så tydligt så gör det sjukt mkt för mig.
Och Det behövdes verkligen.
Annars har jag bara varit med Miche, som vanligt typ.
Jobbat och tränat. Ska tattuera mig imorgon.
Ska bli sjukt cool. Och det blir inte skånska gripen som jag sa innan,
utan det som jag velat göra från första början.
Utan Lee jeans märket. Och på samma ställe som märket på jeansen ;)
Ser fram emot det som fan!! =)

image444

Lördag började som en lyckad kväll.
Jag var bakis, hängde med Fia som sagt, sen tvingade hon mig att dricka typ. haha.
Och här har ni bild beviset :P
Så vi förfesta hos mig, drog till My och sluta med att jag, sophie och fia skulle ut.
Det va då det började.
Kvällen sluta = arg. sårad. (Och arg är jag nästan aldrig, nog inte någon som vill se mig arg)
Skrik. omogenhet. 50 telefonsamtal. ingen utgång. en krossad portdörr. rädsla. gömd på vinden.

Men det är glömt nu. Eller ja, kanske inte men....

För övrigt har det väl inte hänt så mycket.
Var på samtal idag. Om en hel del. Slutade med att jag fick löneförhöjning.
Min gamla nattlön som jag skulle ha från november mån eg.
Retoraktivt. TACK TACK!!! =)

Så, up you´rs fuckers!

Nu ska jag umgås med min kines. Ikväll blir det film (ingen träning)
Och en massa mat istället.... sååååå mys!!

PUSS ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Sonnda

Hey girl.. hmm verkade juh bli en skum festkväll!!! hoppas allt e bra gumms.. måste ses snart.. kanske kan komma hit en helg? hade vatt mys.. puss

2008-04-01 @ 19:30:04
Postat av: Mamma Mu

Ahhh,löneförhöjning!!!
Det har du inte sagt något om :o)
Då kanske man får en födelsedagspresent iallafall?
I år? :´-(

2008-04-04 @ 09:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0