L i t e k o r t s o m b l i r l å n g t . . .a l l t i d

Heeej Kääära Blogg Läsare.

Har inte direkt funderat över hur många det egentligen ÄR som läser min blogg.
Skit många, och skit många jag inte "känner", många vet väl vem man e.
Men jag ska väl försöka att skriva så intressant som möjligt.... kanske??

Det är lördags natt och jag är nykter.
Otroligt nog.
Jag ska försöka fatta mig kort.
(blir alltid för långt ändå)
Torsdag - Fredag fick en sömn på 3 tim.
Jobbar fredag morgon till 14.30
Jag och SO fixar och donar med våra cyklar efter jobb.
Hon lyckas lite bättre än mig, jag får inte däcket att funka.
men färgen va fin =)
Gör mig sen i ordning för utgång.
Klockan var alldeles för mycket, och för första gången är det JAG som är sen på det.
Fia, Sabina, Marcello, Sonnda blev det.
Alla skit fulla utom Lee (offroad)
Buddahbar. tråkigt.
Men har en mycket vacker kjol som jag älskar, för att alla andra gör det mest ;)
Får ta hand om Fia. (sjukt full)
Bestämmer med MA och SA att vi ska
åka till Tyskland på morgen därpå och inhandla en massa sprit. Deal!
Bestämmer även med MA att vi har en DEAL på att inte ha sex i sommar.
Förrän efter sommaren, och den som loosar först blir skyldig den andra 500 :-
Känns som om LISA inte är med på det....
Sen bestämde vi att åka på Karibien resa tillsammans, och att vi skulle åka med SA
till Ibiza i sommar och bo på hennes båt och gå på Ministry of Sound.
FAAAN VA JAG E UPPBOKAD NU!!!
Kommer va luuuuusfattig fan.
Har i detta läget varit vaken 24 timmar, sömn på 3 tim,
och sover endast 5 timmar natten till fredag - lördag.
Oerhört pigg en lördags morgon skuttar jag iväg till bussen för att ta oss till Lorensborg
för att hämta SA bil. And we´re off on massa äventyr till Tyskland =)
Kommer hem med 4 påsar sprit, ett flak cider och en box med 6 flaskor till. 2000 :-
Drar till Åkarp nästan direkt för att säga Grattis till Jill och Max!!
Blev en del blandade känslor där.
Fick pratat med EL och det va jag glad över,att det e ur världen.
Fick pratat lite med LA och det va lite skumt.
Fick sen "en ursäkt" av en annan, som jag kan godta men finns inte mycket att göra åt saken nu.
Sjukt skönt att vara nykter ibland när alla andra e snoooorfulla!
Tar tåget hem 02.00, går hem.
Blir påhoppad av en kille.
Jag såg det på typ 100 meters avstånd så tar försiktigt av mig ena hörluren till
musiken för jag visste att han skulle komma fram och snacka med mig.
Full va han, OCH snygg, så då gjorde det inget. ;)
Annars hade jag nog bara sparkat honom i skrevet för han bokstavligen
HOPPADE på mig och kramade mig, och pussade mig på kinden typ aaaaaaas länge.
Och ja, han satt fasst. haha.
Fast  Jag tyckte de va ganska ball, men gick sen lugnt och stilla där ifrån skrattandes. =)
Så nu ligger jag hemma i min säng och frågar mig själv frågan varför jag inte sover med tanke på att jag inte fått så mycket sömn de sista dagarna. HAHA. Lite svårt när man har House musik i öronen som pumpar och som man blir glad av och känner : Musiken och jag is the shiiiiet!
Nej men om man skulle sova då...

TRÄNA IMORGON - SVAR JA!


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-27 @ 03:22:20
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: Mamma Mu

Akta dig gumman för såna däringa fulla nattvandrare.
Det kanske var han den där som antastar tjejer genom att pussa och krama dem jättemycket? hahaha Har du inte hört att han härjar i Malmö & Lund?
Saknar dig JÄTTE-MYCKET! Har varit uppe hela natten! Nu är det dags att gå och lägga mig - 06:00!
Nilla fyller år idag...titta dit vetja´. Vi ska grilla i em/ikväll.Woof woof! Mam

2008-04-27 @ 05:59:43
URL: http://www.skitidetdu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0