H a t ?

Jag hatar människor som inte har något eget liv och försöker leva andras.
Jag hatar människor som snackar skit.
Jag hatar människor som förföljer andra och kränker ner andra för att må bättre själv.
Jag hatar människor som manipulerar andra.
Jag hatar människor som skyller ifrån sig för att verka bättre själv i olika situationer.

Sist men inte minst så HATAR JAG MÄNNISKOR som försöker hålla andra människor fast
pga olika förhållande till saker och ting, eller dylikt.

Jag kan säga att ordet HATA är ett ord som jag nästan aldrig använder,
och egentligen vill jag inte det heller, för det är ett starkt ord.
Men jag står för det jag tycker. Jag gör verkligen det.
Förstörelse är mitt ord till detta.

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Ja, hata är ett starkt ord men jag håller med dig. De egenskaperna hos människor kan göra mig så arg!

2008-04-24 @ 15:01:36
URL: http://miljonresan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0