Fler tattueringar

Ja när man umgås med Jossan så blir man ganska impulsiv.
Så vi gick in på House of Pain idag och hon skulle eg bara fotta sin tattuering.
Det slutade med att vi båda bokade in en tid till den andre nästa månad för nya tattueringar.
Jahapp.... Vad ska man göra nu då???

- Namn, nummer och vad ska ni göra för tattueringar?
- Vi vet inte.
- Jahaaaa? Ehm, Kaj vad ska jag skriva då?
- Skriv bara namnen då och boka in dom på 3 timmar?
- Ja men det har jag gjort.
(vi) - tihi tihiihihi... så ball :D


Räkor, avokado och creme fraishe is the shiiiiet alltså.
har varit i skogen idag ute i Revinge. Najs.
Dagen gick fort. swoosh bara...

Nu ska jag kolla vidare på tattueringar.

Har funderat hela dagen. Vill inte göra den för stor eller för liten.
Har kommit på den ultimala.
Jag är ju VATTUMAN, och en stolt sådan.

Så varför inte en söt naken kvinna som är vattuman??
Måste bara finna en snygg pinuppig en....

image477

Kommentarer
Postat av: Sarah

hahaha..ni e bänga..;) men fan va skoj.ni hittar säkert nåt bra..=)

2008-04-18 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0