F ö d e l s e m ä r k e n

Knapt någon sömn inatt.
Upp kl 7.00.
Var hos läkaren 8.20.
Dom snitta bort båda mina 2 födelsedagsmärken/leverfläckar.
Dom som jag stört mig på mest.
Och nu e dom borta. Poff.
Känns skit konstigt, verkligen.
Bedövningen sitter fortfarande i,
ganska roligt för jag kan gå och knipa mig själv utan att känna något. :P
Duschade nyss inför jobb, (och att inte ha dom där, va mysko)
Nu e det bara 2 brännmärken typ.
Sjukt trött. Somnade en timme när jag kom hem igen.
Hade kunnat sova 3 till fan.
Riiiiktigt trött idag.

Kanske kan dra hem tidigare, mår fan inte riktigt bra idag.
Nä, måste få i mig lite frukost innan jobb så jag inte svimmar.
Gött MOS. Keep it real. Over and out. Peace.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha hey psyho det heter FÖDELSEMÄRKE inte födelsedagsmärke ha ha. du är kul. Pussss

2008-04-22 @ 21:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0