Facebook!

Beroende... Beroende... Beroendeframkallande.
JÄVLA FACEBOOK!!!
Förstår inte riktigt intresset i det hela.... Du skaffar vänner. fler vänner, och några vänner till.
Och sen? Inget!!! Alla har det, men vad gör man med det lixom?
Can´t help it, but I love it. ----------> SKJUKT (ja jag vet felstavet)

Igår var jag ute och skulle fira mitt nya singel liv.
En bra början, jag hade sjukt roligt med töserna.
Det blev bara jag, Jill, Lina och Erika. Mycket mysigare faktiskt.
Det blev en rejäl fylla, helt SKJUKT! (Jävla Sophie)
Slutade med att jag går hem, e hemma 5 min och tar mig sen till Åkarp med taxi.
Bra början på singel livet Lee, 200 kr Poff väck. Smart drag Lee!!

Idag har man varit bakis, bakis och mer bakis.
Efter 11 tiden låg jag och spydde på verandan och sen vid 12 kom Lasse hem.
Jag ville dö så dåligt jag mådde. Och då börjar han spela musik.

Jag går ut i morgonrock, och täcke, släpandes med fötterna. Huvudet kom ca 3 meter bakom mig
kändes det som, och jag lägger mig ute på verandan i soffan och totaldäckar där fram till kl 15.
Det va ju fint väder så jag hade solen i ryggen hela tiden. Sen går jag upp och mår fortfarande inte bra.
Åker hem till Jill, där köps det PIZZA och COLA och ISGLASS. Kan ju inte bli bättre.
Får i mig en halv, sen vill jag dö. Nu sitter jag här. Och har nyss facebookat lite :)

Jill sitter och gnäller på mig lite nu, skulle vilja skriva ännu mer men har inte tid faktiskt.
Får ju vara lite social. hehe. Well. här kommer en mysig toalettbild när jag sitter
på dass igår och tjejerna ville joina mig med det... hahahaha.. Sånna cp! 
Hörs. Puss...


image236





Kommentarer
Postat av: sarah

nämen den tösan i mitten känner jag igen..trelleborgstjej va?? kram o haj

2007-10-06 @ 11:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0