Trött

Jaha nu har jag varit uppe sen kl 17 igår och idag är det 11:45 på dagen.
Jobbat hela natten och funderar skarpt på att sova men då kommer jag inte vakna.
Ska se om jag inte blir allt för skakig framåt dagen. Brukar bli det framåt 3 tiden.
Kom hem vid 8 tiden imorse, satt på Espresso House på centralen med Sara en stund och fika
världens godaste mackor .... vår natta maud vid det laget!
Hade velat träna men där finns ingen träning vid denna tiden i grupp.
Sophie hade nog rätt om att jag skulle lägga till femtio spänn i mån och få en personlig tränare och ha gymmet med. Så finns där ju nått att göra hela tiden. men men. life sucks, to late!
Har nyss diskat, håller på att tvätta och annars ser här ändå liiiiite finare ut.
Sitter och lyssnar på "Din Gata 100.6" Och dricker ur min fina sportsflaska som jag fick från Goodlife.
Så som min tröja...

 image247

Jag ser för fan RAKAD UT!! Sånna svett vi e..

Well, har inte mycket att komma med idag. Sitter och huvet snurrar. det e lite tomt där inne.
Nästan så att det ekar. Ho ho?
Har varit lite smått irriterad idag på jobb. Vissa vet varför men jag skriver inget här.
Jag blir bara så laaaaaaaaaack!!!!
Nä, nu ska jag slänga ut den gamla datorn från 1600 talet.
SKRÄÄÄÄP!

En sak till. Jag är heeeelnöjd med mina Clinique produkter :D
Love 3 stegs metoden, men jag sket i tvålen så för mig blev det bara 2 stegs metoden.
En parfym till Brasse Lasse som Zanna säger. Issey Miyake. Mmmm....
En foundation (tappade min gamla i golvet..ooops)
en flaska bacardi razz, en påse turkisk peppar (för hemma gjorda snaps ;))
hade ett present kort från jobb på 250 kr, och med alla rabatter så betala jag bara 300 kr typ.

JAG ÄR HEEEL NÖJD!!!

Jag vill ha massage...nuuuu.. och jag vill träffa Lasse.
En hel vecka utan honom tar kål på mig. Saknar honom oerhört.
KOOOOM NUUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0