Träningsvärk

ja det är ju det första ordet jag tänkte på när jag vakna imorse.
(Och mat) Men herreJÖSSES vad mina armar värker.
Fick ett sms av Sophie att hon har ont i röven HAHA. Stackars.
Igår va jag på Body Pump med Sophie och hon som tränade var gravid.
HerreJÖSSES säger jag igen vad FIT hon va (fniss, roligt ord)
Hon sa också till oss att vi kommer ha lite ont i kroppen under de 2 kommande dagarna.
En som jobbar där hade tom svårt att sätta sig på toa under 2 dagar.
Så idag resulterar det i att jag har extremt ont i mina armar, dock inte resten av kroppen
TACKA gud för det. Men Sophie och hennes röv, haha!! :P

I måndags sov jag inget. INGENTING.
Vände helt på mitt dygn och va uppe istan och gjorde ärenden
och köpte lite saker. Va och handlade mat och vin och bjöd Lasse på Ryggbiff med klyftpotatis, sås och en god sallad, och sen köpte jag GATO NEGRO vin,
bara för jag e så svag för reklamer hahahhaha.
Provade min nya chokladfondue med jordgubbar och ananas. Huuur gott som helst  :D
3 glas vin senare så var jag skit full.
Men inte normalt full, har aldrig känt mig så "konstigt" berusad förr.
Allt snurrade och gick i slowmotion. Det går absolut inte att förklara, fick ta mig en lång dusch och sen praktiskt taget totaldäckade jag efter att varit uppe 30 timmar... haha...
Det var ju sömnen som gjorde mig helt cp.... märkligt som fan ...

image248

Igår va jag istan och köpte en ny hylla till toan (jääätte fin) och lite rengöringsgrejer, mat och 1 fint linne för halva priset på Vero Moda.
Ett tjockt rött skärp på Gina Tricot som jag köpte av Julya.
Hittade ett par skit snygga stövlar som jag lade undan  till idag.
En jeans skjorta och en sjal och en svart tjocktröja :D
Och i måndags köpte jag en svart klänning (som ska gå jätte bra med det röda tjocka skärpet)
Och lite andra små saker som jag inte minns riktigt. haha.

Nä nu ska jag göra mig i ordning för att bege mig mot Lund med Sophie och Jossan
för att gå på någon utställning eller vad det nu va, sen fika och göra nått annat skoj.
 
Så ... Smell u later. Puss

image249

va bara tvungen att lägga in den här. den e ju bara föööööööööööör söööööööt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0