Mister Bones!

Godmorgon!!


Nu början kylan komma till Malmö. Cyklade hem imorse efter jobb då dimman låg tjock över hela staden en söndag morgon. Ingen trafik och ingen stress och överhuvudtaget inget folk.

Helt sjukt vad skillnad det är på tex.
Centralen under rusningsid på morgonen och en lördag söndag när ingen jobbar (förutom vi då) Det var öde. Dimman låg iaf tjock över stan och det var isande kallt ute så att man såg sin varma andedräkt i kylan,
bilarna var immiga och inte isiga än för så kallt är det inte men blöta var dom.
Lagom fuktigt lixom! En natt till sen jävlar e man ledig en vecka. Det är hårt att jobba som vi gör.
Hade man bara haft en dag ledig i mitteln av den veckan så
hade jag nog orkar 1-2 dagar till tror jag.
Men så är det iallafall och det får jag väl stå ut med ett tag till tills jag har en stabil ekonomi igen.

Kan ju inte alltid leva på Lasse heller ;)


Men han får lite presenter då och då och han bjuder mig på mat.. så det jämnar ut sig hehe.

Annars har det varit "stille roligt" på arbejde. Trött och sliten känner man sig dock.

Verkligen. Denna veckan har nog varit en av de längsta tycker jag,
men det e bara för att jag inte har fått något annat gjort än jobb.
Har sovit sjukt länge, inte ens städat. (Förutom moppat golv efter katt skrället)
Jag har bara tränat en gång denna veckan men på måndag ska jag försöka mig upp och göra lite yoga eller nått...


Känns som om jag ska hinna med en himla massa men ändå ingenting när jag är ledig.
Usch ja. Orkar inte ens tänka på det.
Funderar skarpt på att flytta över till att jobba om dagen igen iaf.
Jag har mina anledningar, men penga mässigt så räcker det inte till än.

Jag har snart jobbat på mitt jobb ett halv år. Känner mig redan skadad
men jag lär mig nya saker hela tiden, men om natten är man seg på att lära ...
man bara packar. Det som e tråkigt. Jag vill ju inte bli som MISTER BONES!!


image245

well, ska överföra lite musik till mobilen nu och lägga in lite nya bilder, annars händer inget nytt.

Jo en sak. Jag älskar faktiskt Lasse mer än allt annat på jorden.
Därför kan jag inte slita mig ifrån honom.
Visst vi har haft en lite svår period men jag hoppas på att allt blir till det bättre, annars så har vi ju redan varit fucked en gång tidigare så gör det ju inget om man blir fucked up 2 ggr?

Till alla mina vänner som ställt upp för mig när jag varit ledsen och nere och varit arg vill jag bara säga en sak: TACK för att ni orkar med mig, och TACK för att ni orkar lyssna på mig.

Sen vill jag bara säga en annan sak. Bara för att jag kan vara sur, arg och ledsen ibland och kan berätta negativa saker om tex. Lasse så betyder det inte att han e dålig för det.
Oftast så nämner man ju aldrig dom BRA sakerna i ett förhållande och hur mkt man älskar någon osv, osv. Iallafall inte till sina vänner när man har ju sina vänner som stöd tex när man mår dåligt. Ni förstår vad jag menar va? Så Lasse är en bra kille, så som några andra av mina ex. Även om man spyr galla över dom ibland för att man ska må bättre själv. Tack än en gång för alla jag har som bryr sig om mig och älskar mig.
Jag älskar er med :D

image246

Här ligger min katt under sängen och gömmer sig. Huvet e så sött när det sticker fram
Jävla cp katt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0