Massage

Hejsan hej...


Det är tisdag och kl är 18.00, det är typ morgon för mig.

Jag orkar inte det här längre. Vända på dygnet fler gånger.

Och sen allt har blivit så förändrat så det enda som får mig att backa är

pengarna och vissa av mina kollegor. Jobbet får inte mig att trivas eller må bra ett piss.

Sitter och funderar på om jag ska skicka iväg det där mejlet till Joakim på jobb om att byta.

Nu har ju jag och Lasse samma tider om jag skulle jobba på dagen så det tilltalar mig mer

att gå tillbaka på dagen. Men pengarna.
jag får väl helt enkelt jobba extra för att komma upp i samma summa antar jag..??

Det börjar redan bli mörkt ute. Det är kallt ute, jag har satt igång mina element på högsta värmen men här är ändå ingen värme i lägenheten. Har nyss kommit ut ur duschen, har fått en mysig massage idag. Hos en speciallist. Sååå skönt det var. Och gratis, TACK "Hennes tidningen".

Har fruktansvärd träningsvärk i magen idag efter 2 träningspass igår, först spinning sen pilates.

Idag var det massage och imorgon blir det matlagning under dagen och ev fika eller nått med Lina.

Just nu har jag bara lust att lägga mig i sängen igen och sova vidare. Har lust att sjuka mig.

Har svårt för att gå fan. Men app app app så går det Lee när man överanstränger sig så. :P

Saknar Lasse fruktansvärt. Det är någon sorts ny kärlek som byggts upp där igen sen vi blev tillsammans igen och jag älskar det :D


Något jag INTE älskar är VÄNNER som kör med den konstigaste underligaste stilen någonsin.

Det e inte coolt som Lelle brukar säga.

Jag har mycket att tänka på nu och prioriterar de viktigaste just nu som att få i ordning här hemma,

skaffa internet och alla andra små saker som ska fixas,

kolla lägenhet osv, och så klart ordna mycket med att Lasse ska bo här lite då och då framöver. Vissa klarar väl inte av detta???

Jag glömmer inte bort mina vänner, slutar inte höra av mig till mina vänner,

men har lite mer i tankarna just nu än att "TA EN FIKA" tex.


Eller jag vet inte vad frågan är hos många vänner, för det är ingen som säger något och jag kan tyvärr inte läsa av människors tankar, kom och säg till mig vad problemet är istället för att sura

och tycka synd om dig själv, var envis och "sluta bry dig stilen".

Du får ju bara samma sak tillbaka ändå.

Jag vänder mig inte till "EN" person i detta jag skriver, så det är ingen som ska ta åt sig. utan många. Men man lär sig med tiden som man brukar säga.


Well, nog sagt om det. Nu ska jag nog skicka mailet till Joakim.

Nu är natt jobbandet för mig SLUT! Over and done. Saknar Zanna för mycket hehe .. Puss

image250

Denna tröjan vill jag ha. men jag är inte gay ändå. :P okej kanske lite.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0