Huvudvärk

Migrän. Ja synden straffar väl sig själv eller hur är det man säger?
Har haft fruktansvärt ont i huvet några dagar. Igår var det relativt lugnt men idag är det tillbaka.
Varit hemma 2 dagar från jobb denna veckan men det återstår bara 2 nätter till sen är vi lediga.

Hoppas att jag får komma över på dagen så snart som möjligt.


Måster säga att det är fruktansvärt kallt ute. OCH INNE!

Blir det inte varmare snart här så ringer jag hyresvärden och frågar vart värmen i elementena blir av.

Igår va jag på jobb med mina kära kollegor. Jag fick höra många fina och värmande ord.

Hur vissa kommer att sakna mig om jag börjar jobba på dagen igen och hur rolig jag är och att jag är den enda livliga osv. Det känns skönt att höra att man iaf är omtyckt av vissa.  Det värmer.


Något annat som värmer är min Chai-latte. Min vinter dryck, så fort jag dricker det så är det kallt och vinter för mig.
Espresso House´s Chai då. Får ta och köpa en ny burk nu inför vintern, förra vintern var de slut i 2 mån. :(
Jag älskar när folk pillar i mitt hår. Igår skulle jag få en fläta av Jan på jobbet.
Den slutade med att den var inte mycket till fläta kvar. Sen övertog Ela och gjorde en sne en.
Efter någon timme började Jasmina och pilla. Till sist kom Sara och försökte göra en fiskbens fläta.
Gick inte så bra det heller, men hon lyckades perferkt med en inbakad. Helt ööööver snygg :)
Så jag var tvungen att fotta den med tanke på att mitt hår har just nu ganska många snygga färger!

image251

Observera den snygga Tax-Free loggan på ryggen. LOL :D

Äh, jag har faktiskt inte någon ork att skriva mer nu.
Ska njuta av min chai, sen in i duschen för att värma mig lite och sen bege mig mot jobb igen. *GAH*
Har lagt upp en fin film på facbook med mig, marcello, miche och jossan.
*blickar tillbaka och njuter av den tiden*

Nä, nu får resten säga allt med bilder...

image252

Jobb klädd, ligger inne i transfer center  och vilar på natten. (ont i foten)
Ny sminkad med super duper Estee Lauders Magnascopic Mascara.
Heeelt underbar. Måste ha.

image254

Jag vet helt ärligt inte vad jag sysslar med. Packar upp godis, och fick väl ett godis sug?
Dampade lite och skulle leka bejbis runt kartongerna eller nått....

PACKA UPP VAROR GER MIG ÅÅÅÅÅÅÅÅÅNGEST!!! Ser ni den blåa vagnen i bakgrunden?
Dom SLÅSS vi om när vi kommer.... Helt ärligt. JAG VILL DÖÖÖÖÖÖ!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0